Gernot Rasch postao direktor marketinga za privatne korisnike Vipneta

Gernot Rasch postao direktor marketinga za privatne korisnike Vipneta

Gernot Rasch novi je direktor marketinga za privatne korisnike Vipneta.

U Vipnet je došao iz mobilkoma austria u jesen 2009. godine preuzevši odgovornost za posebne projekte i razvoj poslovanja. Dosadašnja direktorica marketinga za privatne korisnike Dijana Čičak nastavit će svoju karijeru izvan Vipneta.

- Uvjeren sam da će Gernot nastaviti doprinositi dodatnoj kreativnosti Vip ponude i još boljem tržišnom pozicioniranju jer je prethodnih mjeseci dobro upoznao hrvatsko tržište. Vipnetov inovativan pristup osigurao je značajan napredak u razvoju komunikacijskih i podatkovnih tehnologija tijekom prošle godine. Hrvatsko tržište telekomunikacija obogatili smo uvođenjem HSPA+ tehnologije, usluge Vip internet zaštita i božićnog dara od 2000 kuna kao jedinstvene pogodnosti za Vip korisnike – rekao je Reinhard Zuba, član Uprave i glavni direktor za marketing, prodaju i službu za korisnike Vipneta.

Gernotovo iskustvo iz područja marketinga i odlično poznavanje trendova doprinijet će daljnjem razvoju marketinga i ponude za privatne Vip korisnike.

- Sretan sam što se pridružujem izvrsnom timu stručnjaka zaslužnih za uspjeh Vipneta koji je danas sinonim za vrhunsku kvalitetu usluge, brigu za korisnike te inovativne proizvode i usluge. Vjerujem da ću svojim dosadašnjim iskustvom utjecati na razvoj ponude za privatne korisnike, posebice u segmentu bežičnog broadbanda, te na još snažnije pozicioniranje Vipneta kao inovativnog lidera na hrvatskom telekom tržištu – istaknuo je Gernot Rasch, direktor marketinga za privatne korisnike Vipneta.

Gernot je karijeru započeo 2001. godine u zrakoplovnoj industriji u Austriji. Godine 2004. prelazi u marketing tvrtke mobilkom austria gdje je radio na praćenju i analizi tržišnih trendova, razvoju marketinških strategija te planiranju i provedbi projekata. Tijekom 2007. godine radio je na pokretanju Vip operatora u Makedoniji. Početkom 2009. godine preuzima odgovornost za definiranje i koordinaciju cjelokupne marketinške strategije u mobilkomu austria, a ubrzo zatim postaje i menadžer za strateški marketing. Rođen je 1979. godine u Grazu, a studirao je na Ekonomskom fakultetu u Beču.