Agenciju za odnose s javnošću Maksima komunikacije od lipnja je preuzela nova direktorica Dražena Lejo, koja dolazi iz Vipneta, s pozicije voditeljice Odjela za odnose s javnošću.
Lejo je počela karijeru u Večernjem listu, gdje je bila šest godina novinarka, nakon čega prelazi u odnose s javnošću u agenciju Imelda Public, gdje je radila kao voditelj klijenata. Od 2003. godine, dio je tima koji osniva Maksimu, gdje je, među ostalim, vodila i izazovni projekt dobivanja licence za trećeg mobilnog operatera, a radila je i u izbornom stožeru predsjedničke kampanje Stjepana Mesića.
U Vipnetove Korporativne komunikacije prelazi 2005. godine, gdje preuzima vođenje Odjela za odnose s javnošću. Tijekom pet godina provedenih u Korporativnim komunikacijama radila je na osmišljavanju i provođenju kompletnih PR aktivnosti, od svakodnevne podrške marketinškim aktivnostima s ciljem jačanja korporativnog imidža i poslovanja do krizne komunikacije, društveno odgovornih projekata i organizacije korporativnih događanja. Bila je zadužena i za PR aktivnosti na tržištima mobilkom austria grupe, osobito Srbije, Makedonije i Bjelorusije, u kojima je sudjelovala i u postavljanju ureda za odnose s javnošću te počecima rada novih operatera.
- U odnosima s javnošću jako pomaže kada čovjek ima kompletnu sliku i iskustvo u novinarstvu, agencijama i korporativnom PR-u. Mislim da mi je sada puno lakše jer znam kako funkcionira cijeli proces i zato vjerujem da ću u Maksimi klijentima moći pružiti najkvalitetniju podršku. Veseli me povratak u Maksimu jer sam sudjelovala u njezinu stvaranju, poznajem ekipu i smatram da se uz pomoć kolega iz Action Global Communicationsa možemo pozicionirati među najbolje PR agencije u Hrvatskoj i regiji, istaknula je Dražena Lejo.
Dražena Lejo završila je Hotelijersko - turističku školu u Splitu, studirala socijalni rad te pohađala Londonsku školu za odnose s javnošću. Dobila je i certifikat prve generacije miritelja te ovlaštenje za medijaciju u radnim i komercijalnim sporovima. Slobodno vrijeme najradije provodi u društvu prijatelja, na koncertima, izletima u eko sela ili u rodni Split koji je, kako kaže, najzaslužniji za njenu energiju i temperament. Dio te energije vidi se i u kritikama društva u kolumnama magazina Plan B, za koji Dražena piše od samoga početka.