Skupština Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje - HURA na jučerašnjoj je sjednici izabrala novo vodstvo udruge na čelu s predsjednikom Damirom Ciglarom koje će je predstavljati naredne četiri godine.
Uz Ciglara, u Upravi udruženja će biti Iva Kutle, Rajna Cuculić, Davor Bruketa i Angela Buljan Šiber.
Pored Uprave, izabrani su novi članovi ostalih radnih tijela HURA-e; novi predsjednik Skupštine je Božidar Abramović, potpredsjednici su Zdravko Maršanić i Jasna Hrvić, u povjerenstvo za članstvo su izabrani Krešimir Renzo Prosoli, Una Zima i Senad Mehdin, dok Sud časti predstavljaju Luka Duboković, Kamilo Antolović i Jelena Biluš.
S obzirom na tržišno okruženje u kojem je cijela industrija pod pritiskom, aktivnosti nove Uprave bit će usmjerene prema jednom glavnom cilju, a to je osnaživanje HURA-e kako bi se nastavilo s daljnim unaprijeđenjem ugleda i kredibiliteta agencija i struke. Planirano osnaživanje bi se trebalo realizirati kroz tri glavna područja djelovanja: osnaživanje kroz članstvo, osnaživanje putem suradnje sa srodnim nacionalnim, regionalnim i međunarodnim organizacijama te osnaživanjem kroz HURA-ine projekte (Croatia Effie, vrednovanje efikasnosti marketinških aktivnosti, IdejaX u suradnji s IAB Hrvatska, kao nacionalno vrednovanje kreativnosti u komunikaciji, How2Wow, projekt agencijskih radionica).