Ana Lisinski preuzela je dužnost direktorice Omnicom Media Grupe (OMG), u čijem sastavu se nalaze agencije za strateško planiranje i zakup medija OMD i PHD.
Dosadašnji direktor OMG-a, Božidar Abramović, ostaje u agenciji u funkciji strateškog savjetnika za vodeće klijente i razvoj poslovanja.
Omnicom Media Grupa (OMG) podružnica je Omnicoma, globalne kompanije za tržišno komuniciranje, koja diljem svijeta u vlasništvu ima više od 400 tvrtki i preko 70.000 zaposlenih. U Hrvatskoj OMG pruža usluge strateškog planiranja i zakupa medija od 1991. godine. Danas, osim izuzetno razvijenog odjela za strateški razvoj, OMG ima i visoko profilirani digitalni odjel. Među brojnim klijentima OMG-a su Beiersdorf, Carlsberg, Henkel, Visa, HP, Barilla i mnoge druge vodeće domaće i internacionalne kompanije.
Ana Lisinski (1967.) diplomirala je novinarstvo 1995. godine. Nakon stjecanja inicijalnog poslovnog iskustva u marketingu stručnog izdavaštva tvrtke “Znak”, svojedobno najuspješnijeg hrvatskog izdavača IT literature, Lisinski se zaposlila u EPH. Izuzetno je brzo napredovala u menadžerskoj karijeri, tako da je ubrzo postala voditeljica marketinga Jutarnjeg lista, potom je niz godina provela kao direktorica marketinga svih dnevnih izdanja EPH, a svoju karijeru u ovoj medijskoj kući okrunila je pozicijom direktorice Jutarnjeg lista, odnosno predsjednicom Uprave Globus Media d.o.o. U povodu dolaska na čelo Omnicom Media Grupe, Ana Lisinski je izjavila: “Neizmjerno sam zahvalna na godinama iskustva koje sam stekla u medijskoj industriji, i tim više se radujem prilici da ih primjenim u novom, agencijskom okruženju. Osjećam se odlično kao novi član sjajnog i inspirativnog tima i izuzetno se veselim novim izazovima u agenciji čije odlične rezultate već godinama pratim i poštujem.”