Zašto je projekt Pribadača nasmijao Sinišu Gavrilovića?

Zašto je projekt Pribadača nasmijao Sinišu Gavrilovića?

Web stranica Pribadača novi je projekt riječke ekipe na čelu s Markom Blažekovićem, koji nudi mogućnost objave postera različitog sadržaja.

(Foto: Kategorija pod nazivom "kosa i ljepota" posebno je nasmijala Sinišu Gavrilovića iz obrta Trenutak.hr, s obzirom da se njegova fotografija koja predstavlja "elegantnu mušku frizuru" tamo pronašla bez njegova znanja)

Iako je moguće pronaći neku manju sličnost sa nedavno pokrenutim Show.hr-om, Blažeković kaže kako je uzor za site bio Pinterest.com Možete li onima koji nisu upućeni ukratko opisati o kakvoj stranici se radi? Hoće li pribadača imati i neke dodatne opcije i sadržaje u odnosu na svoj uzor?
Pa za one koje nisu upućeni najbolji opis bi bio da se radi o virtualnoj ploči koja vam nudi mogućnost pribadanja slika ili linkova za proizvode, zabavne slike ili postere koji su vama interesantni. Pribadača će vam automatski organizirati što volite prema unaprijed određenim kategorijama, dok će za napredne korisnike postojati i opcija da si kreiraju svoje vlastite ploče kakav je i princip u pinterestu. Ovo je ujedno i razlika u odnosu na Pinterest.

Kakva vrsta sadržaja bi trebala prevladavati na stranici?
Sadržaj koji ce prevladavati su putovanja, hrana i piće, inspiracijski posteri, stil i ljepota, uređenje domova i vrtova pa i humor.

Koja je razlika između postera na vašoj stranici i primjerice onih na Show.hr-u?
Razlika između postera na show.hr je u tome sto oni pokrivaju samo dio onog što će biti na Pribadači, odnosno humor je samo kategorija, dok je kod njih to sve - ako ne griješim. Također radi se i o principu, kod njih zaposlenici stvaraju i prikupljaju sadržaj, kod nas to čini zajednica (Ovo nije točno, jer Show.hr ima planove za dalje širenje i na sudjelovanje zajednice op.a.), te oni time oblikuju što kako i kada će biti prikazano, a klikovima će prikupit nekom sadržaju vise posjeta te time na kraju grupe korisnika kontroliraju sadržaj. Pribadača ima ideju sto prije prijeći u v2 gdje ce korisnici moći prodavati proizvode. To je ideja i glavni cilj, imati zajednicu za zabavu ali i slikovnu tržnicu za prodaju unikatnih proizvoda.

Koja su očekivanja po pitanju posjećenosti? Kojoj dobnoj skupini se site obraća i mislite li da društvene mreže možete iskoristiti za privlačenje posjetitelja?
Teško je predvidjeti posjećenost, ali prvi cilj je imati 10 000 jedinstvenih postjetitelja prem GA dnevno. Kkada to ostvarimo krenuli bi na veću marketinsku ofenzivu i na proboj po cijeloj regiji. Društvene mreže, pa naravno, svaki kanal je dobrodošao a tako i društvene mreze, pogotovo FB kod nas, koji u prosjeku ako se dobro napravi cini od 10 do 20 posto prometa svakog ozbiljnijeg weba kod nas.

Pribadača.com

Riječani pokrenuli novi site za igre

Riječki dizajner Faruk Hadžić i programer Marko Blažeković pokrenuli su nedavno novu web stranicu namijenjenu flash igrama.