Windays 2012: Brajković o društvenim mrežama, Blagonić o webu

Windays 2012: Brajković o društvenim mrežama, Blagonić o webu

Predavači Ilija Brajković i Emanuel Blagonić među poznatijima su na drugom danu Windays konferencije, ukoliko se kao kriterij odabere njihova popularnost na društvenim mrežama poput Twittera.

(Foto: Ilija Brajković)

A baš društvene mreže i način kako se promovirati na njima bile su teme Brajkovićevog predavanja na kojem je okupljenima pokušao objasniti kako IT stručnjaci kroz odgovarajuću izloženost na webu podižu svoj ugled i cijenu te pronalaze nove poslove. "Geekovi su loši u koraku exposure", rekao je Brajković navodeći kako je promocija jednako potrebna onome tko želi postati ime u IT svijetu, malom startupu i velikoj tvrtki.

Njegova pitanja okupljenima pokazala su kako dosta posjetitelja ne koristi Facebook, dok je Twitter još manje zastupljen. Tijekom predavanja, dao je niz primjera korištenja društvenih mreža za svrhe promocije osobe ili tvrtke, a cijeloj priči dodao je i blogove, te je osim svog pozitivnog iskustva s blogom kao dobar primjer naveo i one Vibora Cipana i Nenada Trajkovskog.


(Foto: Emanuel Blagonić)

Emanul Blagonić ispričao je svoja pozitivna i negativna iskustva s redizajnom, te je uz niz pozitivnih primjera naveo i jedan negativni u kojem su prevelike promjene na web stranici loše djelovale na zajednicu koja ju je posjećivala, što je dovelo do značajnog pada posjeta i promjena drugih statistika poput vremena zadržavanja na stranici, bounce ratea i slično.

Ipak, Blagonić je u primjerima jednog neuspješnog i nekoliko uspješnih projekata pokazao kako osim elemenata redizajna na posjećenost često utječu i druge odluke vlasnika web stranica poput povećanja količine sadržaja, podizanja njegove kvalitete, dodatne promocije, (ne)zadovoljstva određenim odlukama i slično