Nova društvena mreža Unvarnished osniva se s ciljem otkrivanja prave reputacije poslovnih ljudi, a podigla je veliku prašinu iako se još uvijek nalazi u zatvorenoj beta fazi.
Ovaj projekt Petera Kazanyja omogućit če ljudima da anonimno recenziraju jedni druge, otkrivajući na Internetu kakav je netko poslodavac, menadžer, zaposlenik i slično.
Prema informacijama s portala PCWorld.com, cilj mreže nije dobiti poluinformacije i tračeve, već dati realniju sliku o (prije svega) poslovnim ljudima od one koju nudi LinkedIn (koji se temelji samo na preporukama).
Iako se velika opasnost krije iza činjenice da će komentari koji će utjecati na nečiju reputaciju biti anonimni, ta bi se opasnost dijelom trebala ublažiti činjenicom da će komentare moći ostavljati samo duže registrirani Facebook korisnici s mrežom prijatelja, što će smanjiti mogućnost zloporabe. Na osnovu tih Facebook podataka Unvarnished će tako znati koji Facebook korisnik stoji iza komentara, a postojat će i algoritam koji će sprječavati manipulaciju, iako je upitno hoće li moći savršeno funkcionirati. Ostavljene komentare "žrtva komentiranja" neće moći ukloniti (osim možda sudski? :) op.a.) ali će oni biti podložni ocjenjivanju kako bi se stekao dojam o njihovoj težini, a predmet komentiranja moći će biti svatko, dok će ljudi moći provjeriti spominje li ih se samo učlanjenjem u mrežu ili uz pomoć njezinih postojećih članova.
Trenutna zatvorena beta faza za sada ne odobrava pristup mreži, te ćemo više informacija objaviti ukoliko nam se naknadno odobri pristup.
U cijeloj priči je zanimljivo i kako se mreža zove Unvarnished, a nalazi se na domeni GetUnvarnished.com, s obzirom da je ciljana domena zauzeta.