"Vidjet ćemo više promjena u načinu kupovanja i plaćanja u sljedeće tri godine, nego smo vidjeli u zadnjih 15" rekao je CEO eBaya John Donahoe na jučerašnjem otvaranju konferencije Innovate u San Franciscu.
Kako piše TechCrunch, ovo predviđanje dijelom se odnosilo na X.commerce platformu koju su napravili eBayovi PayPal, Magento i GSI, a radi se o robusnom, full-service i otvorenom eCommence rješenju.
Kad se u cijelu priču uključi partnerstvo eBaya i Facebooka, rezultat će biti više osobnog doživljaja kupovanja i uključenost prijatelja, a opcija kupovine na posebno pripremljenim Facebookovim fan stranicama brendova već postoji, ali za sada nije dovoljno došla do izražaja.
Ono što bi moglo izmijeniti proceduru kupovine je činjenica da će developeri sada moći izgraditi aplikacije za trgovinu unutar društvenih mreža koje će s drugim korisnicima moći podijeliti što "žele", što su "Kupili" i slično kao što se danas dijele sadržaji preko "sviđa mi se" opcije.
Kako će Facebook korisnici reagirati na ove promjene još nije poznato, no s obzirom na njihov broj, zacijelo će biti i onih koji će nove opcije dočekati s oduševljenjem.