Strah da će poslodavac pretraživanjem Interneta doći do nekog neugodnog teksta ili fotografije, problem je koji rješava startup BrandYourself.
Novi startup osmišljen je kako bi pružio veću kontrolu nad osobnim informacijama koje Google prikazuje rangirajući nepoželjne linkove kao manje važne čime se automatski ne prikazuju na prvim stranicama s rezultatima pretrage. Kako piše Mashable, servis funkcionira po principu dodjeljivanja SEO funkcionalnosti željenim linkovima kroz koju se oni čine relevantnijim u Googleovom sustavu mjerenja važnosti web stranica.
Budući da je za pozicioniranje web stranice također bitno koliko linkova vodi na nju s drugih lokacija kao i koliko se puta s nje dođe na druge stranice, BrandYourself generira i profil korisnika na kojem je moguće povezati sve željene postojeće profile na drugim društvenim mrežama, a iz tvrtke tvrde da se 80 posto njihovih profila pojavi na prvoj stranici Googlea unutar prva dva tjedna.
"Fokusirajući se na samo jednu bitnu stvar uspjeli smo stvoriti iznimno moćan i učinkovit alat. Svatko bi trebao imati pravo upravljati svojim informacijama i birati kako se one pojavljuju u tražilicama, to je razlog zbog kojeg smo napravili BrandYourself", izjavio je za Mashable suosnivač projekta Patrick Ambron. Da se radi o prilično pametnoj ideji pokazuje i istraživanje Microsofta iz 2009. godine prema kojem je od 80 posto managera iz SAD-a koji su tražili kandidate za posao preko Interneta, njih čak 70 posto odbilo nekoga zbog informacija koje su pronašli preko web tražilica.