Web stranice tjednika Lider od danas u podne pojavile su se u svom novom izdanju.
Naslovnica Liderpress.hr više nema carousel meni u kojem su se rotirale tri vijesti, nego dvije kolone vijesti, dok je u desnom dijelu portala istaknuta Liderova prisutnost na društvenim mrežama. Zanimljivo je i da je jedna od tek nekoliko glavnih rubrika nabrojenih u glavnom meniju Tehnopolis, što znači da se vjerojatno može očekivati više vijesti iz IT-a nego ranije.
Za novi izgled ovog poslovnog portala zaslužna je agencija Gingernet iz koje je izjavu za rep.hr dao Zoran Šteković, voditelj projekta:
"Prilikom izrade novog Liderpress.hr weba fokusirali smo se na to stavimo naglasak na sadržaj pa je rezultat tog promišljanja jednostavan, čist, minimalistički dizajn u kojem je apostrofiran sadržaj, a ne grafički elementi. Svjesni smo toga da je avantgardni dizajn kojeg potpisuje renomirani grafički dizajner Damir Gamulin drugačiji od onoga na što su čitatelji naviknuti na ostalim portalima te da će trebati vrijeme da se na njega priviknu. Na website-u će se još puno raditi, ovo je tek prva faza, te će se slijedećih mjeseci dodavati niz korisnih servisa i sadržaja. Za sada bismo htjeli istaknuti Liderov Fight Club kao novitet. Radi se o jedinstvenoj rubrici u kojoj dva autoriteta iznose dijametralno suprotna mišljenja o aktualnoj temi, a čitatelji imaju priliku dati svoj glas, komentirati i pratiti rezultate."