Najposjećenija hrvatska web stranica s igrama, dočekala je svoj novi redizajn.
Igre.hr sada u prvi plan stavljaju osam najnovijih igara, a igre je na naslovnici lako moguće pronaći prema kategorijama, kao i one najigranije, najkomentiranije i najbolje ocijenjene.
Iza projekta stoji tvrtka Internet igre čiji je direktor Dario Markuš odgovorio na nekoliko rep.hr-ovih pitanja.
Hoće li redizajn utjecati na statistike o posjećenosti (povećanje posjećenosti, smanjenje bounce ratea...)
Redizajn je prije svega napravljen kako bi mogli ostvariti sve planove koje planiramo u skoroj budućnosti, ali i zato jer nismo bili zadovoljni prijašnjim rješenjem, kako konceptualno, tako i vizualno. Očekujemo pozitivne pomake u svim segmentima, statističkim i oglašivačkim jer novi koncept otvara mnoge nove mogućnosti.
Koliko se portal poput ovoga komercijalno može iskoristiti, tj. kako se ostvaruju prihodi?
Portali poput ovog su idealni za hrvatski web jer mogu privuci kritičnu masu isplativu za oglašivače, zahtjevaju male troškove, odnosno jeftinu produkciju. Duguročno se projekt itekako može isplatiti. Google oglasi su poželjni samo u tekstualnom obliku, dok su display oglasi rezervirani isključivo za direktne oglašivače.
Čemu igre.hr najviše duguju veliki rast posjećenosti? SEO? Portali partneri?
Sve po malo. Znamo svoj posao. :)
Kakva vrsta igara na siteu je najpopularnija?
Logičke igre uglavnom.
Imatd li u planu neke druge projekte?
Uvijek. O tome kada dođe vrijeme...