Nova argentinska društvena mreža namijenjena je poljoprivrednicima koji na nju umjesto fotografija obitelji i prijatelja postavljaju fotografije polja soje.
Sojabook.com nije slučajno pokrenuta baš u Argentini, državi koja ima znatan broj korisnika društvenih mreža, ali je i jedan od najvećih proizvođača soje.
Kako javlja Reuters, mrežu je pokrenuo argentinski odvjetnik Mariano Torrubiano nakon što je vidio farmera na traktoru koji je istovremeno obrađivao zemlju i koristio netbook i iPod.
Sojabook za sada ima samo oko 1000 korisnika, ali se 31-godišnji Torrubiano nada da će uskoro dosegnuti 10.000, što je puno uzme li se u obzir da cilja na manji segment populacije.
Da poljoprivreda polako postaje grana koja koristi IT moglo se vidjeti i po pokretanju hrvatskog startupa Farmeron namijenjenog poljoprivrednicima o kojem je rep.hr u nekoliko navrata pisao, a koji je nedavno preselio iz Osijeka u Silicijsku dolinu.