Web portal MljacMljac.hr pokrenut je prije desetak dana, a posjetiteljima nudi mogućnost kupnje hrane u ugostiteljskim objektima uz popuste.
Konceptom je MljacMljac.hr vrlo sličan grupnoj trgovini s obzirom da kupcima nudi manju cijenu a ugostiteljima promociju i goste, no uspjeh kupnje ne ovisi o broju kupljenih kupona, a ponude nisu strogo vremenski ograničene. U vrijeme kad Hrvatska ima preko 40 portala koji nude grupnu kupovinu, specijalizacija bi se mogla pokazati dobrom taktikom, pa ne čudi da se tvrtka Fluctus (koja već ima portal Povoljno.hr) odlučila za ovakav projekt.
Portal nudi ponude restorana, konoba, slastičarnica i sličnih ponuđača, a direktor Fluctusa Mario Zadravec u priopćenju tvrdi kako već od prvog dana imaju pozitivnu reakciju kupaca.
Portalu u prilog ide i brzina kupnje, s obzirom da se kupon automatski dostavlja korisniku nakon uplate karticom, te nakon toga može biti iskorišten u ugostiteljskim objektima.