The New York Times je kupio popularnu igru Wordle koja se u nekoliko mjeseci proširila svijetom.
Kako je taj medij naveo, navedenom akvizicijom žele povećati broj digitalnih pretplata na 10 milijuna do 2025. godine. Unatoč takvom cilju, iz tvrtke navode kako će igra ostati besplatna za nove i postojeće igrače.
Kad je u pitanju cijena akvizicije, iz njujorškog medija poručili su da je ona nalazi među nižim sedmeroznamenkastim brojevima, što vjerojatno znači da je iznosila između milijun i četiri milijuna američkih dolara.
Igru je osmislio softverski inženjer Josh Wardle iz Brooklyna, pri čemu je koncept uzeo iz britanskog kviza Lingo. Napisao ju je u HTML-u 5 i JavaScriptu, a informaciju o prodaji objavio je na Twitteru. Veliki broj komentara čestitka su Wardleu uz istovremeni strah da će New York Times uništiti popularnost igre.
Više o tome kako se igra, kao i popis nekih od klonova i verzija igre može se pronaći u ranijim člancima na rep.hr-u.