Kineska društvena mreža treća je po veličini Internet kompanija na svijetu nakon Googlea i Amazona, a zanimljivo je da su u strukturi prihoda oglasi za nju sporedni.
Prema podacima za 2011. godinu, Facebook je ostvario ukupni prihod od 3,8 milijarde dolara i 1,5 milijarde dobiti, dok je najveći kineski Internet portal Tencent prijavio prihod od četiri milijarde dolara i 1,4 milijarde dolara dobiti, čime se pozicionirao u sam vrh najvećih online kompanija, prenosi Worldcrunch.
Međutim način na koji su te dvije društvene mreže ostvarile zaradu potpuno se razlikuju ponajviše zbog razlika u tržištima unutar kojih djeluju. Facebook je u vrlo kratkom razdoblju privukao 800 milijuna korisnika bez oslanjanja na neku svoju prethodno izgrađenu industriju, te mu je primarni izvor zarade njegova oglašavačka mreža i samo 11 posto prometa ostvaruje prodajom virtualnih dobara i usluga, što je potpomognuto oslanjanjem na otvorene platforme i partnerstva s drugim tvrtkama. S druge strane Tencentov model poslovanja temelji se na prodaji vlastitih takozvanih Internet servisa koji dodaju vrijednost, pa tako svojim korisnicima nude usluge mikrobloga QQ.com, IM servisa, sustava za e-poslovanje, tražilicu i online igre, ali sve uz plaćanje naknade. Otvorene platforme i tehnologije još uvijek ne mogu zaživjeti na kineskom Internet tržištu koje je i dalje znatno neregulirano u tom području, a piratstvo svih oblika ne dopušta konkurentnu komercijalizaciju kroz partnerstva kakva je moguća na zapadnim tržištima.
Zbog toga Tencent ostvaruje samo 300 milijuna dolara zarade od oglasa, a najveći dio novaca dolazi od direktne prodaje vlastitih web servisa i usluga koje su na Facebooku besplatne jer profit dolazi od posredničkog plasiranja oglasa. Unatoč različitim pristupima poslovanju jedno je sigurno, obje kompanije bilježe konstantan rast kako korisnika tako i vrtoglavih profita.