Državni servis e-Građani koji je pokrenut 2014. godine kroz nekoliko dana trebao bi dobiti novi redizajn.
Informacija je to koja je navedena u Prijedlogu Izvješća o radu Radne skupine za provedbu aktivnosti na redizajnu sustava e-Građani predstavljenom danas na sjednici Vlade. Navedeno izvješće otkriva kako je radna skupina identificirala glavne probleme sustava i tako stvorila preduvjete za njegovo poboljšanje. Konkretno, kao glavne probleme naveli su stihijski razvoj sustava i neujednačeno korisničko iskustvo, povećane troškove zbog nepostojanja jedinstvenog sustava. Pripremljene su i smjernice za oblikovanje sustava u kojima je naglašeno kako izmjene moraju biti usmjerene na poboljšanje korisničkog iskustva te kako sučelje mora biti jasno, jednostavno, intuitivno i upotrebljivo neovisno o tome s kojeg uređaja se pristupa.
Financiranje redizajna je pokriveno iz postojećih sporazuma i ugovora s Finom, APIS IT-om i Globaldizajnom, a trošak će iznositi 800.000 kuna. Korisnike nakon izmjena ne čeka samo poboljšani izgled i format portala, nego i razna funkcionalna poboljšanja. Upravljanje ovlaštenjima i zastupanjima neće biti potrebno dokazivati, već će se automatski čitati iz postojećih evidencija. Zahvaljujući proširenju mogućnosti, to znači i da će roditelji ili skrbnici će moći pristupati uslugama za svoje dijete, a vlasnici tvrtke usluzi za njihovu tvrtku ili tvrtke. Osim toga, dizajn e-Građana će biti prilagođen upotrebi na mobitelima, dodat će se navigacijska traka koja će se provlačiti kroz sve stranice.
Čini se da će korištenje konačno biti lakše i slabovidnim osobama, što je problem o kojem je rep.hr nedavno pisao. Nakon redizajna e-Građani će dobiti mogućnost korištenja fonta OmoType za disleksiju te centralno upravljanje kontrastom za slabovidne osobe.
Faza integracije postojećih i novih usluga s redizajniranim portalom trajat će do ljeta.