Googleov +1 koji je u ožujku uveden po uzoru na sličnu "Sviđa mi se" opciju na Facebooku u početku je djelovao besmisleno, ali pojavom Google+ usluga postaje sve korisniji, a i mjerljiviji zahvaljujući integraciji s Google Analyticsom.
Od početka lipnja Googlu +1 opciju vlasnici web stranica mogli su dodati na svojoj stranici kako bi korisnici klikanjem mogli pohvaliti neki sadržaj, na isti način kao što se to radi sa sličnim opcijama Facebooka, Twittera i drugih.
Opcija se u početku činila dosta beskorisna, no čini se da sve većim brojem načina njene primjene počinje dobivati smisao. Siteovi se mogu ocjenjivati na njima samima, unutar Google pretraga i unutar Google+ druptvene mreže, a Google od jučer donosi i mjerljivost - kako je najavljeno na Googleovom blogu,
Efekte opcije +1 mogu mjeriti Google Webmaster Tools i Google Analytics. Ovaj prvi u svojim statistikama pokazuje koliko prometa dolazi zahvaljujući +1 opciji, search report pokazuje kako ona utječe na rezultate pretraživanja, activity report pokazuje koliko je korištena unutar i izvan nečijeg sitea, a audience report zemljopisne i demografske podatke posjetitelja.
Za koji dan bit će moguća i analiza unutar Google analyticsa za koju je potrebno instalirati Social Plugin Tracking. Donja fotografija prikazuje kako Analytics zna izvrsno prepoznati porijeklo posjeta, pa čak dijeli posjete s Facebooka na više vrsta što do sada nije bio slučaj.