Google je sinoć pokrenuo projekt Google+ koji se sastoji od niza različitih usluga kojima planira konkurirati Facebooku.
Ranije najave o pokretanju nove društvene mreže tako su se pokazale samo dijelom točne, jer nje zapravo nema, već postoji samo niz usluga koje kao cjelina zapravo nude gotovo sve što i Facebook, a možda i više. Zapravo, stječe se dojam da je Google razlučio od čega se sve Facebook sastoji, odlučio to podijeiiti i potom u svakoj skupini ponuditi više i bolje, no još je prerano govoriti o mogućem uspjehu jer korištenje ovih usluga još nije dostupno bez pozivnice za koju se može prijaviti ovdje. Dok se ona ne dobije, više informacija o projektu moguće je saznati na Googleovom blogu.
Google+ nudi sljedeće usluge i čini se da osim supstituta za Facebook aplikacije ništa ne nedostaje:
Circles (Krugovi)
Ljudi s velikim brojem ljudi iz različitih krugova na Facebooku su do sada često bili sputavani činjenicom da najčešće svi prate sve, pa su njihovu javnu komunikaciju s obitelji mogli pratiti njihove kolege s posla i slično. Čini se da će Circles ispraviti upravo taj nedostatak i ponuditi komunikaciju u krugovima. Kolege s posla, sporta, hobija, škole i fakulteta više neće biti svi na istoj hrpi.
Sparks
Čini se da je kod stvaranja Google + projekta cilj bio ponuditi proizvod koji nudi više od Facebooka. Jedna od stvari koje ova društvena mreža nudi je dijeljenje sadržaja, a za to je u Googleovom slučaju zadužen Sparks, online sharing engine koji nudi kvalitetan sadržaj podijeljen prema temama.
Hangouts (Okupljališta)
Proizvod koji konkurira Facebookovom chatu zove se Hangouts, a nudi video komunikaciju uživo između dvoje ili više ljudi na način da se izbjegava maltretiranje nekoga tko nije zainteresiran za komunikaciju u tom trenutku.
Instant upload (Trenutačni prijenos)
Prijenos fotografija s mobitela u cloud uz Instant upload postat će još jednostavnije nego ranije, a tu je i opcija dodavanja lokacije.
Huddle (Druženje)
Huddle je zadužen za komunikaciju između ljudi u obliku grupnih poruka, pa se može reći da zamjenjuje neuspješni Buzz kojim je Google pokušao napraviti revoluciju u komunikaciji.