Portal Show.hr svoj dolazak na Gemius startao je na vrlo visokom 13. mjestu, a ugodno iznenađenje pokazao je i Boris Radošević - Gadgeterija čiji se portal na ljestvicu vratio u velikom stilu prestigavši pritom i portale poput Business.hr-a.
(Foto: Boris Radošević - 'Gadgeterija')
Najveća su to iznenađenja s Gemiusove ljestvice za travanj uglavnom bilježi pad ukupne posjećenosti u odnosu na ožujak i na kojoj se trenutno nalazi 150 web stranica što pokazuje kako se dio portala ipak vratio Gemiusu nakon svojevremenog uvođenja naplate.
Vodeća web stranica na ljestvici je Net.hr kojeg je Index.hr ugrozio samo u mjesecu veljači kad je otkriveno Net.hr-ovo manipuliranje Gemiusovim istraživanjem o kojem se razgovaralo na Gemiusovom sastanku u ožujku, a redoslijed u top 20 nema iznenađenja osim dolaska Markušovog Show.hr-a na 13. mjesto što je velik uspjeh, ali dijelom očekivan nakon izvrsnih rezultata na Facebooku i naglog starta prvih dana projekta.
Povratak portala Gadgeterija.net na ljestvicu pokazuje veliki napredak tog bloga u odnosu na nekad, te se sada nalazi na 67. mjestu između Poslovnog savjetnika i Business.hr-a. Vlasnika portala Borisa Radoševića upitali smo za komentar s obzirom na značajan skok u odnosu na nekadašnje rezultate.
Kako komentirate ovako dobre rezultate Gadgeterije?
Svjestan sam da su mnogi iznenađeni trenutnom pozicijom Gadgeterije na Gemiusu, no ja nikako nisam. Stanje je prilično realno i rezultat je višegodišnjeg rada, točnije svakodnevnog praćenja događanja u svijetu domaćih i stranih ICT industrija u proteklih šest i više godina.
Koja je tajna uspjeha?
Neke velike tajne ‘uspjeha’ nema. Rad, rad i samo rad, uz donošenje pravovremene i relevantne informacije čitateljima. Naravno, uz znatnu količinu zabavnih vijesti, s obzirom da je u današnje krizno vrijeme nužno i opustiti se.
Koliko ljudi radi na Gadgeteriji?
Trenutno je u taboru Gadgeterije nekolicina autora koji su pridonijeli njenom rastu svaki na svoj način, no Gadgeterija ne bi bila Gadgeterija bez Denisa Jeleća, najplodnijeg člana naše male zajednice.
Koji su planovi za budućnost i je li moguća i prodaja portala s obzirom da je dosegnuo solidan broj posjetitelja?
U nadolazećim mjesecima očekujem nastavak trenda rasta broja posjetitelja Gadgeterije, što traje već godinama i nema nikakvog razloga da se zaustavi. Što se prodaje Gadgeterije tiče, o tome nisam razmišljao, no pojavi li se kvalitetna ponuda, nema nikakvog razloga da ne pustim da se stvari razvijaju svojim tokom.
Solidan rezultat bilježi još jedan novopriključeni portal za sretnije življenje Sensaklub.hr, dio Adria Media Zagreb grupacije koji je s 46 tisuća jedinstvenih posjetitelja na 85. mjestu.