Hrvatska je prva država u koju se odlučio proširiti francuski projekt YokoShopping koji se sastoji od tri aukcijska portala.
Riječ je o web stranicama koje omogućuju povoljne kupnje različitom vrstom aukcija koje se mogu doživjeti kao vrsta igre.
Tri modela kupnje koje ovaj projekt nudi su obrnute aukcije, aukcije na cent i klik aukcije. Obrnute aukcije omogućuju prodaju onome tko je u određenom roku ponudio najnižu jedinstvenu cijenu, aukcije na cent podižu cijenu i trajanje aukcije malo po malo, a klik aukcije smanjuju cijenu svakim klikom.
YokoShopping je rezultat tri rastuća trenda - etrgovine, društvene kupovine i igara poput klađenja i pokera. Suradnja s portalima partnerima poput DalmacijaNewsa i Slobodne Dalmacije već je dogovorena kao i s tvrtkama poput Applea, Chanela, Louis Vuittona i drugih čiji će se proizvodi prodavati, a zanimljivo je da će prvi iPhone 4S u Hrvatskoj biti prodan baš preko YokoShopping mreže.
Iza projekta stoje Fabrice Leclerc i Julien Seux, a promociju projekta na društvenim mrežama vode Ilija Brajković i Petar Bogdan.