Nakon Tumblrove prošlomjesečne najave uvođenja plaćenih oglasa, Foursquare je također krenuo s naplaćivanjem nekih opcija u utrci za većim prihodima.
Najpoznatiji geolokacijski servis planira svojim korisnicima ponuditi kupone s popustima koji će biti personalizirani ovisno o navikama pojedinaca, izjavio je za Wall Street Journal suosnivač Foursquarea Dennis Crowley. Servis će biti dio nove medijske platforme koja će tvrtkama ponuditi plaćeno oglašavanje svojih usluga i proizvoda na Foursquareu, a koji će se prikazivati korisnicima društvene mreže ovisno o postojećem algoritmu koji analizira njihove prošle check-inove, ali i navike njihovih prijatelja i šire baze korisnika.
Trgovci će moći platiti za specijalno pozicioniranje svojih promotivnih i personaliziranih lokalnih akcija i ponuda kroz redizajniranu verziju Foursquare aplikacije, a njihove će ponude biti vidljive svim korisnicima geolokacijske mreže međutim oni će ih moći iskoristiti samo ako se check-inaju na određenoj lokaciji. Osim plaćene reklamne platforme, Foursquare također uvodi trenutnu verifikaciju korisničkih računa za tvrtke uz naknadu od deset dolara (58 kuna) umjesto korištenja standardne verifikacije preko e-mail adrese.
"I dalje je povezivanje ljudi s mjestima najbolji način za povećanje prihoda, međutim uvođenje ovakvih usluga pomažemo povezati trgovce s potencijalnim kupcima. Umjesto da sami predlažemo mjesta za koja mislimo da bi bila nekome zanimljiva, ovako možemo poslovanjima ponuditi informacije o korisnicima koji često navraćaju blizu njihovih radnji i dati im dodatne podatke o njihovim navikama prema prošlim check-inovima", rekao je Crowley. Iako iz Foursquarea govore kako su takve usluge nužne za rast kompanije i prihoda, konkurencija raznih servisa za grupnu kupovinu poput Groupona je vrlo velika te ostaje vidjeti kako će na novi sadržaj i izmijenjenu aplikaciju reagirati oko 20 milijuna korisnika najpopularnije geolokacijske mreže.