Društvena mreža Facebook ponudila je ovog mjeseca mogućnost organizacije naplatnih online događaja preko Facebooka.
Kako piše u Facebookovoj objavi, tvrtke, edukatori, izdavači i drugi kreatori na Facebooku mogu organizirati online događaj, postaviti cijenu ulaznice, promovirati događaj, preuzeti prihode i održati događaj.
Nažalost, ova opcija je za sada dostupna u tek 20 država, od čega 13 europskih, no Hrvatska za sada nije među njima. Kako bi se omogućilo kreiranje i održavanje naplatnog događaja, zainteresirana za organizaciju mora unijeti broj bankovnog računa i dobiti Facebookovo odobrenje.
Facebook još barem sljedeće godine neće uzimati postotak od prihoda, već će dio prihoda koji dolazi preko Androida ili weba biti umanjen samo za transakcijske troškove. Nažalost, u slučaju korisnika koji online sadržaj gledaju na iOS uređajima, 30 posto prihoda uzimat će Apple, koji je odbio Facebookove prijedloge za smanjenje App Store provizije ili mogućnost korištenja Facebook Paya kako bi se u vrijeme COVID krize olakšalo poslovanje tvrtkama.