Facebook koristi čak 65 posto direktora hrvatskih tvrtki

Facebook koristi čak 65 posto direktora hrvatskih tvrtki obuhvaćenih istraživanjem čiji su rezultati objavljeni danas na prvoj u nizu webdvanula radionica.

Drugi na ljestvici popularnosti je LinkedIN (35 posto), a treći je Twitter (24 posto). U priopćenju Breifinga nije navedeno koliki je uzorak ispitanika u navedenoj anketi.

Unatoč općenitoj naklonjenosti novim medijima, ostalo je još puno posla prije samoga ulaska u Web 2.0 jer najveći dio tvrtki nije osmislio Web 2.0 strategiju i politiku. Dvije trećine hrvatskih tvrtki, njih 66 posto, nema Web 2.0 strategiju, drugim riječima te tvrtke još ne znaju kada će i kako početi koristiti društvene mreže, blogove i druge nove medije te koji će im biti ciljeve te djelatnosti. Slično je i s internim Web 2.0 pravilnikom (politikom) kojega nema 60 posto tvrtki, no preostalih 40 posto tvrtki ipak je napisalo svoj policy koji propisuju što njihovi djelatnici smiju, a što ne smiju raditi u društvenim mrežama.

Svakim novim danom sve je više hrvatskih korisnika, kupaca i birača na društvenim mrežama. Samo na Facebooku u ovom je trenutku aktivno oko 850 tisuća stanovnika Hrvatske ili njih gotovo 20 posto. Nije pitanje hoće li se domaće tvrtke i organizacije morati čim prije organizirati na novom internetu već kada će to učiniti. Neki su to već učinili i mogu služiti kao primjer drugima.

Prema rezultatima istraživanja, u 2010. godini hrvatske tvrtke i organizacije na velika će vrata ući u svijet Web 2.0 medija kao što su društvene mreže, blogovi te forumi. Naime čak 95 posto ispitanika ustvrdilo je kako će organizacije u kojima rade u slijedećih godinu dana povećati aktivnosti u Web 2.0 kanalima.

Serija webdvanula.radionica nakon današnjeg predavanja održanog u prostorijama tvrtke Briefing nastavit će djelovati u dva pravca. Osim upravo predstavljenog ciklusa pod nazivom "Upravljanje i strategija", namijenjenog donositeljima odluka, uskoro će biti pokrenut ciklus "U praksi" namijenjen savjetnicima, asistentima, administratorima, studentima i svima koji žele učinkovito voditi društvene kanale. Brifieng će od siječnja 2010. nastaviti s organizacijom webdvanula.radionica.