Microsoftova nova tražilica Bing dosta brzo povećava svoj udio na tržištu te je u prošlom radnom tjednu 12,1 posto Internet pretraga u SAD-u obavljeno preko nje, javlja Reuters.
Tjedan prije kad je Bing predstavljen taj postotak iznosio je 11,3 posto. Za usporedbu, Google je u svibnju imao 65 postotni udio u pretragama kod posjetitelja tražilica iz SAD-a, a Yahoo 20,1 postotni udio.
Napetost između Googlea i Microsofta tako raste, jer je Microsoft očito odlučio snažno konkurirati Googleu sa svojom tražilicom, dok Google stalno pokreće softverske proizvode koji konkuriraju Microsoftu.
Borba između ova dva diva tako traje na svim poljima, a zanimljivo je i kako Googleov novi Apps Sync za Microsoft Outlook onemogućuje funkciju u Outlooku, što ne smeta toliko korisniku koliko Microsoftu, jer se podaci pohranjuju kod Googlea umjesto na Microsoftovim internim serverima koji pokreću softver.