Američki show X Factor prvi je koji će koristiti privatne poruke na Twitteru za glasovanje gledatelja.
Kako piše Mashable, X Factor podigao je tako ljestvicu kad je u pitanu uporaba Twittera na televiziji, dok su neki drugi već ranije koristili glasovanje putem Facebooka. X Factorov twitter account u trenutku objave ovog članka prati već 122.904 ljudi.
Ipak, to nije jedini način izbora pobjednika - glasovi na X Factoru prikupljati će se i putem poziva, sms-ova, na web stranicama emisije ili preko mobilne aplikacije.
U Hrvatskoj je ovakav način glasovanja u tv emisiji još neprimjenjiv jer Twitter za razliku od Facebooka ne koristi jako puno korisnika. Prema ovogodišnjem izračunu tvrtke Drap, oko 19.000 hrvatskih građana koristi Twitter, a direktor te tvrtke Davor Runje u više navrata je isticao kako bi Twitter mogao doživjeti masovnost tek ukoliko ga počnu promovirati i koristiti jaki mediji kao što je to slučaj u SAD-u i još nekim državama.