Pad posjećenosti većine portala obilježio je Gemiusove rezultate u travnuj, a broj portala uključenih u mjerenje povećao se sa 117 na 121.
Glavni povratnik na Gemius je Adria Media čiji su portali Croportal.hr, Story.hr i Klik.hr revoltirani naplatom ranije donijeli odluku o izlasku s istraživanja ukoliko se ono bude moralo plaćati, no čini se da su se zbog stava oglašivačkih agencija ipak odlučili vratiti na listu. Na listi za travanj Croportal je zauzeo 13. mjesto, Story 48. a Klik.hr 82.
Osim nekoliko portala koji su se nakon par mjeseci vratili u istraživanje, od travnja je na njemu po prvi put Auto-info.hr tvrtke Smart media iz Križevaca.
Što se vodećih deset portala tiče, zabilježene su manje promjene: Forum.hr je pao na šesto mjesto iza 24sata i Njuškala, dok je Dnevnik.hr prestigao Bloger.hr i našao se na devetom mjestu.
Što se Gemiusa u susjednoj BiH tiče, zanimljiva je informacija da su ga tamo odlučili početi koristiti i agencije Svrsa i Directmedia, što mu daje dodatnu važnost.