Nominacije za Zlatnu nagradu Web::Strategije su u toku, a dijeli se ukupno čak devet nagrada.
Nagrade će dodijeliti žiri najbolje ocijenjenim regionalnim pojedincima koji pišu utjecajne twitter i fejs profile, čitane blogove i moderatorima koji vode odlične podforume na forumima (kategorija: Doprinos društvenim medijima 2009), zatim društvenim medijima - blogovima i forumima, ali i regionalnim mrežama kao što su svjetski Facebook i Twitter (kategorija: Izvrsnost društvenog medija 2009), te agencijama koje su odradile marketinške kampanje kroz društvene medije (kategorija: Društvena marketinška kampanja 2009).
Svečana dodjela nagrada (uručena osobno svim pobjednicima) očekuje se na konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova koja će se održati 19.11. u Hypo centru u Zagrebu.
Pozivaju se i svi vlasnici web projekata i oni koji se bave web poslovanjem na jedinstvenu edukaciju o tome kako pametni društveni web marketing može pomoći u promociji Vaših web stranica, proizvoda ili usluga na internetu, te kako pristupiti korisnicima na društvenim mrežama (očekuje se uskoro oko milijun korisnika Facebook-a u Hrvatskoj) i kako oni mogu pomoći u online prodaji? Detaljnije o svemu na specijalnoj radionici pod nazivom Drumara za koju se možete i izravno prijaviti, a održati će se 20.11.
Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting. Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra. Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.
Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji biti će "Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti" koje će odgovoriti na pitanje kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti. "Marketinški budžet je ograničen, jednako kao i naše vrijeme, stoga trebamo ulagati u one društvene mreže i aktivnosti koje će nam donijeti najvišu dobit" – izjavio je Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE d.o.o.
Prijavite se što prije jer redovn
a cijena kotizacije do 1.11. iznosi samo 900 kn + PDV. Vidimo se!