Posljednje dvije radionice u ovoj godini programa Web::Edukacije, Google Analytics i DRUštvena MArketinška RAdionica, popularno nazvana Drumara, održat će se u četvrtak, 1.12.2011. godine u zagrebačkoj VMD zgradi.
(Foto: Arhivska fotografija s jedne od ranijih Web::Edukacija)
Jedan od predavača na Drumari Željko Riha, PR stručnjak za društvene mreže, izjavio je povodom nadolazećih radionica: „Polaznici Drumare, osim što će dobiti uvid u društvene mreže te naučiti kako ih optimalno koristiti u poslovne i osobne svrhe, također će naučiti kako mjeriti ROI (Return on Investment) na društvenim mrežama, posebice putem dostupnih alata kao što je Google Analytics. Dobit će uvid i u trenutno stanje društvenih mreža u Hrvatskoj i regiji te trendove koji se pojavljuju i koji će biti aktualni u 2012. godini.“
Radionica Drumara (ujutro od 9h) jedna je od najatraktivnijih i najtraženijih radionica u ponudi Web::Edukacije na kojoj možete naučiti kako voditi promociju i prodaju proizvoda/usluga kroz društvene mreže. Radionicu vode dva domaća web-stratega za obje društvene mreže (Facebook i Twitter): Željko Riha, PR stručnjak za društvenu mrežu Twitter, te Davor Runje iz tvrtke Drap, prve i vodeće hrvatske agencije za promociju na društvenim medijima, pogotovo za Facebook. Davor Runje temelji svoja iskustva na izradi Facebook kampanja za neke od najvećih hrvatskih brandova: Životinjsko carstvo, Cedevita GO! uvijek i svugdje, Postani ROSAL LipBalm model, Vip music club, Jacobs Trio, Links izbor, Ford Fiesta, Krašotica i Krašuljak, KupiMe.hr, Wüstenrot mozgalica, Tic Tac ritam ljeta, i mnogo drugih.
Radionica Google Analytics (popodne od 14:30) izuzetno je popularna radionica za sve koji žele pratiti rezultate svojih kampanja, naučiti kako "pročitati" i analizirati posjetitelje svojih web stranica (saznati što i kada žele, kako ih zadržati), kako prepoznati ciljne skupine i možda pokoji "tajni prljavi trik" o tome kako na legalan način zaviriti u privatnost posjetitelja.
U sklopu jednog dana održat će se navedene dvije radionice za manji broj polaznika kako bi interakcija sa predavačima bila što intenzivnija.
Ovo su posljednje dvije radionice u 2011. godini - a prijave se mogu obaviti ovdje.