Miroslav Varga iz Osijeka najbolji je predavač šeste Web:Strategije prema ocjenama publike, objavljeno je na službenim stranicama konferencije.
Varga, čije predavanje se zvalo "Imate samo jednu kunu za ulaganje u marketing? Nije važno ako dobro uložite" pobijedio je u dvije kategorije ocjenjivanja. U poretku TOP pet predavača nalazi se ispred Igora Škunce, Davora Runje, Gordana Orlića i Gorana Peuca, a u odgovoru posjetitelja na pitanje koji predavač zaslužuje Zlatnu nagradu za najbolje predavanje iza njega su Igor Škunca, Goran Peuc, Davor Runje i Dejan Bizinger.
Na portalu Web::Strategija navedena je i zanimljiva statistika Google Analyticsa koja navodi koji portali su najzaslužniji za posjećivanje službenih stranica konferencije. Preko Googlea je tako došlo čak i više posjetitelja nego direktnim utipkavanjem domene konferencije u pretraživač, a u prvih deset izvora su još Net.hr, Etarget, Monitor.hr, Twitter.com, Facebook.com, Business.hr, Marketing-odjel.com i tportal.hr