Drugo izdanje webdvanula.radionice bit će održano u četvrtak, 28. siječnja, s početkom od 10 sati, u prostorijama Briefinga, Andrije Hebranga 21 (3. kat), Zagreb.
Riječ je o nastavku uspješnog kruga predavanja održanog u prosincu prošle godine, na kojem su sudjelovali stručnjaci iz vodećih hrvatskih tvrtki: Zagrebačka banka, T-Mobile, RBA, Hypo Alpe-Adria-Bank te Iskon Internet.
Društvene mreže donose značajan ekonomski i marketinški potencijal. Dok s jedne strane socijalizacijski moment korisnicima omogućava jednostavnu komunikaciju putem Interneta, s druge strane komercijalni moment ponuđačima servisa pruža prostor za promociju i marketing višestruko povoljnije u odnosu na klasične medije. Upravo takav zajednički interes temelj je uspješnih Web 2.0 projekata.
Danas je samo Facebooku aktivno oko 960 tisuća stanovnika Hrvatske i taj broj raste iz dana u dan. Uskoro će premašiti "psihološku barijeru" od milijun korisnika i potpuno se približiti Hrvatskoj televiziji koja ima oko 1,2 milijuna pretplatnika. Nije pitanje hoće li se domaće tvrtke i organizacije morati organizirati na "novom internetu" već kada će to učiniti.
Na webdvanula.radionici 28. siječnja sa svojim će studijama slučaja gostovati vrhunski Web 2.0 eksperti koji su se dokazali uspješnim projektima. U srijedu 20. siječnja od 11 sati korisnici Facebook i Twitter kanala webdvanula.radionice imat će priliku doći do 100-postotnog popusta na kotizaciju koja iznosi 1200 kuna.
Gostujući predavači
Davor Runje – suosnivač i direktor drap.hr, prve tvrtke u Hrvatskoj specijalizirane za izradu aplikacija i igara na Facebooku. Davor će s nama podijeliti iskustvo izrade niza Facebook aplikacija na hrvatskom tržištu, među ostalima tu su Životinjsko carstvo, Cedevita GO, Lino, T-Mobile, Vip i Iskon.
Saša Šarunić – suosnivač tvrtke Pet minuta, koja iza sebe ima nekoliko uspješno postavljenih društvenih mreža. Saša je s kolegom Viktorom Marohnićem "najodgovorniji" za projekte poput Ptičice, Trosjeda, Zrikke i vrlo "svježeg" i uspješnog servisa ShoutEm kojega je PC World upravo uvrstio među PET NAJPROSPERITETNIJIH START-UP-a za 2010. godinu.
Goran Rubčić – njuškalo.hr, prvi službeni Google Case Study u Adriatic regiji. Pokrenut krajem 2007. godine, njuskalo.hr bilježi snažan rast i već nakon prvih šest mjeseci uvrštava se u deset najposjećenijih hrvatskih web portala, a nakon nepunih godinu dana postao je vodeći internet classifieds portal. Njuskalo.hr ima više od 115 tisuća registriranih korisnika, a 45 tisuća posjetitelja svakoga dana objave više od 1500 novih malih oglasa i ovi brojevi rastu iz mjeseca u mjesec.