Scaleup Office - još veći prostor za urede, coworking i događaje u Splitu

Scaleup Office - još veći prostor za urede, coworking i događaje u Splitu

Scaleup Office otvorio je svoja vrata na splitskoj adresi Poljička cesta 39 početkom ove godine, a samo pola godine kasnije proširio je svoje kapacitete.

S otvorenjem drugog kata, u ponudi tako ima više od 800 metara kvadratnih coworking prostora, privatnih ureda, soba za sastanke i event spacea. 

IT kompanije, digitalni nomadi, freelanceri

Mjesto je to za sve koji traže pozitivno i profesionalno radno okruženje te se žele umrežiti. Poticajnoj radnoj atmosferi u coworking okruženju doprinosi moderan interijer kao i fleksibilnost ureda te drugih prostorija koje se prilagođavaju potrebama korisnika. Ovu alternativnu klasičnom, ali i kućnom uredu, kako nam je otkrio Ivica Perić, osnivač i predsjednik Uprave tvrtke Smart Office Solution, koja stoji iza scaleup Officea – zasad pretežno koriste IT kompanije.

„Unique people, uspješna firma iz Slovačke, u scaleup Officeu u veljači krenula je s pet ljudi, a u međuvremenu su dostigli njih čak 20. Bili smo im potrebni na kratko vrijeme – sada su u svom prostoru – a kod nas im je rast bio moguć zbog potpunog paketa, odnosno zaposlenici imaju sve uvjete kako bi bili produktivni od prvog dana.

Ovdje je i „in house“ IT sekcija firme iz Švicarske, zatim 10-ak ljudi tvrtke u vlasništvu Ukrajinaca sa sjedištem u Los Angelesu. Riječ je, dakle, o stranim firmama s hrvatskim djelatnicima, odnosno onima sa splitskog područja. Sami su pronašli svoj put do nas, atraktivno im je hrvatsko tržište jer uspijevaju regrutirati talentirane mlade ljude, ujedno dobro educirane, a i plaće su poslodavcima nešto povoljnije nego na inozemnom tržištu“, istaknuo je Perić. 

Napomenuo je kao scaleup Office nije rezerviran isključivo za tvrtke, već i za pojedince – freelancere. Okupljaju, naime, ljude različitih nacionalnosti i aktivnosti kojima nude maksimalnu fleksibilnost sa svojim sistemom „office-as-a-service“. 

„Otvoreni coworking prostor uglavnom zauzimaju pojedinci – bilo na jedan dan ili duže. Riječ je o najčešće takozvanim digitalnim nomadima koji ostanu koji dan ili mjesec pa idu dalje. Za takvu klijentelu na raspolaganju imamo 15-ak mjesta. Ugostili smo tako, na primjer, Skandinavca koji je radio za nizozemsku firmu“, kazao nam je Ivica Perić.

Između 70 i 80 radnih mjesta u scaleup Officeu, usluge dostupne i vanjskim korisnicima

Sa širenjem na drugi kat, scaleup Office ukupno broji između 70 i 80 radnih mjesta, što uključuje ona u privatnim i dijeljenim uredima. Klijenti također mogu birati između FIXdeska i FLEXdeska. 

„Radne prostore, po principu članstva, mogu koristiti na dugoročnoj bazi, ali mogu potpisati i mjesečne ugovore. Čak im su dostupne i, kako ih mi nazivamo, hybrid tarife za određeni broj dana u mjesecu u coworking prostoru (4, 8, 12…). Ovisno o paketu za koji se odluče, koriste određen kontingent soba za sastanke“, izložio je Perić.

Napomenuo je kako sobe za sastanke, ili za neki drugi tip evenata kao što su primjerice radionice, mogu bookirati i vanjske osobe na sat, nekoliko sati, dan ili u drugačijem vremenskom rasponu po potrebi. 

Phonebox je, dodao je, također tu. Riječ je o mjestu za neometane telefonske pozive, kao i produktivan te koncentriran rad.

U razgovoru za Rep.hr Ivica Perić istaknuo je važan benefit ovakvog radnog prostora. Njegovi se korisnici, naime, trebaju brinuti isključivo o svom poslovanju. Potrebna oprema – kao što su printeri i skeneri – ondje im je raspoloživa. Tim scaleup Officea vodi računa o režijama, osiguranjima, internetu, čišćenju i održavanju prostora, pa čak i kavi. 

„Svi koji bi htjeli raditi u scaleup Officeu vrlo jednostavno to mogu postići. Mogu nam se javiti preko web-stranice ili e-maila. Dođu i sklopimo ugovor. Dok su članovi, mogu koristiti sve što je prethodno navedeno. Jednako tako, kako su došli samo s laptopom, zahvaljujući fleksibilnosti koju pružamo, mogu jednostavno i otići“, poručio je. 

Virtualni office, virtualna asistencija, networking platforma

Izuzev samoga radnoga prostora, nudi se i svojevrsni virtualni office.

„Ako netko hoće osnovati novu firmu, treba joj sjedište. U tom slučaju mogu prijaviti ured na našoj adresi, čak i ako ne planira fizički raditi u scaleup Officeu. Možemo, također, primati poštu te tvrtke, po potrebi je i otvarati, skenirati i u konačnici im je prosljeđivati“, pojasnio je Perić.

Najavio je i ponudu virtualne asistencije koja je još u fazi razrade. Pored navedenoga, cilj im je postati networking platforma.

„Kako okupljamo ljude iz različitih zemalja i branši, upoznavanje u ideali vodi do zajedničkih projekata. Nastojimo redovito – jednom, dvaput mjesečno – organizirati evente kojima bismo to postigli i kojima bismo potaknuli razvoj njihova poslovanja“, naglasio je naš sugovornik.

Također, ako neka od tvrtki ondje organizira bilo kakav event, tim scaleup Office sudjeluje u svim fazama i segmentima organizacije. 

„U Zagrebu postoje veliki coworking uredi, u Splitu ih manjka“

Iza projekta scaleup Office stoji zapravo startup Smart Office Solution. Ivica Perić predstavio nam je put od formiranja do realizacije ideje poslovanja u Splitu. 

„Radim s dva partnera, odnosno investitora. Jurica Perković  Hrvat je koji živi u Hamburgu kao i ja, a rodom je iz okolice Zadra. Drugi je Björn Kombächer, Nijemac koji se zaljubio u Hrvatsku i koji voli jedriti ovdje, iz branše je bankarstva, a ja sam ga motivirao što se tiče Splita. Kada smo lani otvorili firmu, tražili smo poziciju za ovaj coworking. 

Priča je počela malo ranije, dok sam radio u coworking businessu u Njemačkoj. Inicijalna ideja došla je preko Digital nomad vize, a zatim smo se zanimali za potencijal u Hrvatskoj. Isprva smo istraživali zagrebačko tržište koje se ispostavilo poprilično razrađenim – ondje postoje veliki coworking uredi, čak njih 10 do 15 većih od ovog našega. Zatim smo istraživali tržište u Splitu koji je meni osobito zanimljiv kao moj rodni grad. Uvidjeli smo da je u gradu pod Marjanom svega par ovakvih ureda, ali ne ovoliko velikih. Mi smo, dakle, sada na prvom mjestu po tom pitanju te jedini imamo u ponudi private office“
, podcrtao je. 

„Tražimo put do domaćih i inozemnih tvrtki“

Ujedno Split percipira kao atraktivnu destinaciju s obzirom na to da se radi o drugom najvećem gradu u Hrvatskoj te da je, k tome, na moru. Stava je i kako bi radnici, ako im poslodavci na izbor daju Zagreb i Split, u više slučajeva odabrali potonji za svoje radno i životno okruženje. 

„Moderne firme iz Njemačke svojim radnicima dopuštaju da rade određeno vrijeme u Europi. To može biti, recimo, u Portugalu gdje je dosta digitalnih nomada, u Španjolskoj, a može biti i u Splitu – barem smo tako procijenili. Ovdje ima više pozitivnih aspekata za razvoj, potreba i mogućnosti, a mi se kao startup moramo dokazati da bi se etablirali. I domaće tvrtke koje su već ovdje trebaju naći put do nas te mi put do njih kako bi bile članovi našeg koncepta“, smatra. 

Njihovo je trenutno djelovanje upravo tome usmjereno, stoga uvelike rade na marketinškim poljima. Član su sada i udruga kao što je Split Tech City, bit će dijelom komore njemačkih i hrvatskih poduzetnika – AHK…

„Mislimo da je ovakav koncept potreban i bitan za ovaj grad. Kako živim u Njemačkoj, vidim se i kao ambasador Splita u inozemstvu. Za one koji žele nešto raditi u Hrvatskoj, ali ne znaju s kime, gdje i kako, mi možemo biti dobra adresa te korisna pomoć pri utemeljivanju prvih poslovnih koraka ovdje“, zaključio je Ivica Perić, osnivač i predsjednik Uprave tvrtke Smart Office Solution, koja stoji iza scaleup Officea.

- - - IZDVOJITE MINUTU I PODRŽITE REP.HR - - -

Ako redovito posjećujete rep.hr, vjerojatno ste svjesni da objavljujemo niz članaka koji sadrže zanimljive i društveno korisne informacije. Nastojimo ukazati na nepravilnosti i prevare, promovirati uspjehe informatičara na natjecanjima, predstaviti nove projekte i inicijative i pružiti niz drugih informacija. Iako portal ima određene marketinško-prodajne aktivnosti, proizvodnja takvog sadržaja košta i - kao i drugim medijima - dodatni izvor prihoda pomogao bi u daljnjem rastu i razvoju. Brojni portali uveli su proteklih mjeseci zaključavanje članaka i pretplatu, a mi smo se odlučili za opciju dobrovoljnih priloga za koje se izdaju računi.

Podržati nas možete već s pet kuna, na što trebate potrošiti manje od minute. Dovoljno je izabrati sličicu s jednim od ponuđenih iznosa, a nakon toga u novom prozoru izabrati način plaćanja. Radi jednostavnosti i brzine plaćanja, podržane su mobilne aplikacije KEKS Pay, Aircash i Settle te kriptovalute. Uplata se realizira putem partnerske tvrtke Neoinfo i sustava mobilepaymentsgateway.com Sustav za plaćanja je trenutnu u testnoj fazi te se ispričavamo ako u početku bude nekih nesavršenosti. Ako uočite nekakav nedostatak ili vas zanima više informacija o sustavu možete nas kontaktirati na info@rep.hr

Izaberite iznos podrške: