Konferencija #CXZG 2019. otkrit će najbolje svjetske prakse u korisničkom iskustvu koje nude tvrtke poput vodeće europske mobilne banke Revolut i digitalne dostavne službe Wolt.
Prva konferencija u Hrvatskoj i regiji koja je potpuno posvećena korisničkom iskustvu (customer experience) održat će se četvrtak, 6. lipnja, u prostoru zagrebačkog Algebra LAB-a od 10 do 17 sati, u organizaciji Netokracije.
Na tržištu gdje telekomi nude neograničene tarife, a svi od banaka očekujemo odlična digitalna iskustva, jedini pravi način da se brend diferencira jest odlično korisničko iskustvo. Uz partnerstvo EY i Algebra LABa, konferencija #CXZG otkriva primjere najbolje svjetske
prakse u korisničkom iskustvu koje nude tvrtke poput vodeće europske mobilne banke Revolut i digitalne dostavne službe Wolt! Uz vodeće primjere stranog tržišta, hrvatski CX stručnjaci otkrit će kako se razvijaju vrhunska korisnička iskustva uslijed digitalne transformacije i zahtjeva nove generacije digitalnih kupaca!
Konferenciju će otvoriti Elena Lavezzi, voditeljica Revoluta za Jugoistočnu Europu, koja će pričati o utjecaju ove mobilne banke na tradicionalno europsko bankarstvo. Nakon nje, pozornicu će zauzeti i Elias Aalto, prvi skandinavski dobitnik Apple Design Awarda i suosnivač finske platforme za dostavu hrane Wolt, te otkriti sve sastojke svog uspjeha na preko 20 europskih tržišta. Program će se još dotaknuti tema poput pretvaranja društvenih mreža u kanale za korisničku podršku, postavljanja CX-a kao prioriteta za cijelu tvrtku, učenja
tradicionalnih podrška o customer successu od startupa te postaje li CX novi UX (user experience).
Sve informacije o konferenciji, kao i prijava za kupnju paketa ulaznica, dostupne su na službenoj web stranici konferencije Customer Experience Zagreb 2019. Pojedinačne karte za konferenciju dostupne su preko Entrio sustava, a broj mjesta je ograničen! Sve novosti mogu se pratiti i na Facebook stranici događaja.