Edukacijski centar Mirakul 23. i 24. veljače organizira seminar o primjeni društvenih mreža u poslovanju.
(Željko Riha i Davor Runje kojeg ovaj put mijenja Joško Oršulić; Foto: Fotosvijet.com)
Cilj seminara je polaznike naučiti koja je društvena mreža za njih optimalna, kako će na njoj postići najbolje rezultate, kako mjeriti povratne efekte marketinške aktivnosti na društvenim mrežama te kako aktivnosti koje rade na društvenim mrežama mogu kapitalizirati koristeći pritom alate koji su besplatno dostupni na Internetu.
Sudionicima će predavanja držati domaći stručnjaci iz područja PR-a i IT komunikacija poput Miroslava Varge, Damira Podhorskog, Joška Oršulića i Željka Rihe. Na radionicama će biti objašnjeno kreiranje profila na servisima kao što su Facebook i Twitter u svrhu Customer servicea, upravljanje online komunikacijom u stvarnom vremenu i kreiranje profila i evenata, a namijenjene su osobama koje svoje poslovanje žele unaprijediti korištenjem društvenih mreža uz poseban naglasak na zaposlene u marketingu, prodaji, odnosima s klijentima ili servisnoj mreži.
Seminar će se održati 23. i 24. veljače u zagrebačkom Hypo EXPO centru, a više informacija i upute za prijavu mogu se pronaći na službenim stranicama.