Tema ovogodišnje konferencije koju je pratlio oko 70 sudionika bila su AI rješenja u poslovanju, koja se fokusiraju na praktične primjene umjetne inteligencije u različitim industrijama.
Cilj konferencije bio je okupiti poslovne lidere, poduzetnike i stručnjake za tehnologiju kako bi podijelili svoja znanja i iskustva u primjeni AI rješenja te postojećim i potencijalnim klijentima pružiti više informacija o uspješnim poslovnim rješenjima koja donose poboljšanje poslovnih rezultata u svakoj industriji.
U pozdravnom govoru predsjednica uprave Megatrend poslovnih rješenja Anđelka Strajher okupljenima je predstavila najznačajnija postignuća tvrtke.
Nakon toga predavanje je održao Domagoj Marić koji je predstavio trenutno aktualno područje primjene umjetne inteligencije – računalnu obradu prirodnog jezika. Radi se o području koje omogućava računalima da razumiju, interpretiraju i generiraju sadržaj pisan ljudskim jezicima. Dolaskom ChatGPT-ja područje je ekstremno dobilo pažnje na svjetskoj razini, potencijalnih načina primjene za poboljšanje poslovnih procesa, pa i svakodnevnog života.
Konferencija se nastavila uz predavanje Lucije Jusup, Data Scientistice u Megatrend poslovna rješenja i Jelene Škalec, Analytics Technical Sales u IBM-u. One su se osvrnule na aktualne teme oko chatbota i kako napraviti chatbot kojem možemo vjerovati. Također, podijelile su iskustva iz regije gdje smo napravili uspješne implementacije. Korisnicima je predstavljen IBM Watson Assistant i IBM Watson Discovery, vodeća platforma za kreiranje virtualnih asistenata/chatbota i pretraživanje dokumenata.
Mario Jurić, voditelj Big Data & Data Science tima Megatrend poslovnih rješenja, govorio je o ulozi i upotrebi novih tehnologija u turizmu. Shodno tome, pokazao je kako uz pomoć obrade prirodnog jezika unutar naše Hospitality Insights (HI) aplikacije omogućavamo lakše upravljanje hotelskim objektima i bolje razumijevanje povratnih informacija od gostiju.
Damir Bacalja iz IBM-a otvorio je predavanje s izrekom ”Dobro, brzo, jeftino. Odaberi dvije opcije.” aludirajući na to kako jednu od tih stvari treba žrtvovati kako bi postigli druge dvije. Sličnost s ovom izrekom postoji i u načinu kako se pristupa aplikacijama i resursima potrebnima za njihov rad. Kako su sve tri stvari bitne za rad aplikacija, Turbonomic upravlja resursima i dodjeljuje ih aplikacijama kad ih trebaju kako bi osigurao performanse, u skladu sa zadanim pravilima i uz najmanji trošak, bez obzira radi li se o on-prem ili cloud aplikacijama.