Zašto je Mark Zuckerberg, simpatični i normalni mladić (danas ima 25 godina), odlučio pokrenuti taj Facebook?
Kako je izgledao “prvi” Facebook? Koliko stotina tisuća dolara je plaćeno za domenu facebook.com? Koliko ljudi radi u Facebook-u? Koliko milijardi slika je gore? Kako se Facebook financira? A tu je i vječita enigma - koliko Kerum zaista ima “prijatelja”?
Danas Facebook ima više od 250 milijuna korisnika, no ta društvena mreža i dalje ruši sve rekorde te je definitvno jedna od najposjećenijih internetskih odredišta. Odmah nakon Facebook-a tu je i sve popularniji Twitter, tzv. mikrobloging servis koji je od 2008. do 2009. okupio preko 7 milijuna korisnika.
S obzirom na podatke o broju korisnika možemo reći da bi internetska kampanja kroz društvene mreže i medije bila poželjna i efikasna, no kako znati kakve kampanje najbolje "prolaze" kod domaćih korisnika u regiji? Sve što ste željeli znati, a niste se usudili pitati o Facebook-u, a ni ne znate kome se obratiti - sada je nevažno. Kratka prezentacija Igora Škunca iz internetske marketinške agencije Httpool zaviriti će u “Facebook backstage”, te otkriti šokantne i zanimljive podatke.
Kako se kroz primjenu "pametnog internetskog marketinga" putem društvenih mreža možete izdvojiti od konkurencije možete saznati od Igora te ostalih predavača na nadolazećoj konferenciji Web::Strategija 6 – Ritam društvenih valova spremane za 19.11.2009. (četvrtak) u zagrebačkom kongresnom centru Hypo EXPO XXI. U najvećoj dvorani na katu, u trenutku pisanja ovog teksta, preostalo je još 22% slobodnih mjesta jer dolaze sudionici iz renomiranih tvrtki kao što su: Raiffeisen Consulting, T-HT, Njuškalo, Imago, Microsoft, MBU, Allianz, Oglasnik, Glas Istre, VIDI, Omega software, te mnogih drugih renomiranih i uspješnih tvrtki. Zato požurite s prijavama.
Dodatni razlog je i skorašnja rasprodaja radionice Drumara (sljedeći dan, 20.11.), te veliki Web::Party u Ham Ham centru (isto 20.11. navečer) gdje će se održati i The Best off Miss Interneta, uz odličnog DJ-a koji će vas zabavljati do kasnih noćnih sati.
Jedno od edukativnih predavanja na konferenciji biti će i Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti koje će održati Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE, a koje će odgovoriti na pitanje - kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti.
U sklopu programa društvene odgovornosti Web::Strategija 6 je pokazala da podržava razvoj humanitarnih udruga i inicijativa, te je tim povodom osigurala edukaciju djelatnika Ureda UNICEF-a za Hrvatsku. Osim toga organizira i mnogo nagradnih igara na Facebook-u, Twitter-u, te na različitim portalima gdje osim ulaza na konferenciju možete osvojiti i Business hosting paket u trajanju od godine dana tvrtke Avalon, te wellness vikend aranžman u Toplicama Sveti Martin.
Web::Strategija 6 se ne bi održavala bez srebrnog pokroviteljstva web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8, te brončanog pokroviteljstva tvrtke Avalon Premium Hosting i online oglasne agencije Httpool.
Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno, Croportal, časopis VIDI i Glas Istre, te INZG mini magazin. Organizacijsku pomoć konferenciji pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, Adventor, Douwe Egberts, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra.
Službeno vozilo konferencije osigurava HM rent-a-car.
Ne zaboravite - prijavite se što prije jer Web::Strategija je postala nezaobilazan događaj za sve željne znanja, druženja i profesionalnog web marketinga i poslovanja. Barem tako kažu anketirani sudionici.