Najavljena Salesforce radionica o marketinškoj automatizaciji

Najavljena Salesforce radionica o marketinškoj automatizaciji

Marketinška automatizacija tema je o kojoj će se govoriti na Wine & Networking radionici koja će se održati 30. studenog 2021. godine u Kaptol centru.

Stručnjaci iz tvrtki Salesforce i LeverUP Consulting sudionicima će dati odgovore na brojna pitanja koja sebi postavljaju tvrtke u današnje vrijeme marketinške automatizacije - Kako maksimalno iskoristiti podatke koje generira poslovanje s kupcima te uzdignuti personaliziranu marketinšku komunikaciju na sljedeću razinu?

U posljednje vrijeme sve se više govori o automatizaciji marketinga, odnosno pravovremenom i ciljanom komuniciranju s kupcima koje daje dokazano bolje rezultate u prodaji. Međutim, kvalitetno konfigurirana automatizacija marketinga može biti pravi izazov s obzirom na sve veću količinu podataka koji se obrađuju. Primjerice prosječan marketing specijalist je u 2016. godini imao na raspolaganju šest izvora podataka, a u 2022. taj broj će doseći dvadesetak izvora. 

Set alata Salesforce for Marketing uključuje Email Studio, Journey Builder, Salesforce CDP, Advertising Studio, Social Studio i Pardot. Ti alati daju odgovore na pitanja kao što su: Kako maksimalno iskoristiti podatke u “marketing automation strategy” te kako uzdignuti personaliziranu marketinšku komunikaciju na sljedeću razinu. 

Događaj počinje u 16 sati u dvorani 5, predavanje će održati Ivan Maričević iz Salesforcea i Daria Kulikova iz LeverUP Consulting, a očekivano trajanje je oko dva sata.

Više informacija dostupno je ovdje, a najave drugih IT događaja u rep.hr-ovom IT kalendaru