Konferencija SAP World Tour koju organizator naziva poslovnim događajem godine, održat će se 8. lipnja, najavljeno je danas na konferenciji za medije u zagrebačkom restoranu Peoples.
(S lijeva na desno: Marko Biljan (SAP), Neven Lušić (b4b), Igor Dropulić (SAP), Boris Bauk (HP); Fotografirano mobitelom Nokia C7)
Mjesto na kojem će se održati ovaj događaj koji se organizira već osmu godinu za redom je Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu, a ovogodišnji konferencijski moto je „RUN BETTER” koji odražava nastojanja da se prevladaju krizna vremena i osigura održivi poslovni razvoj.
Konferencija SAP World Tour 2011 dio je svjetske turneje koja se odvija u 80 gradova širom svijeta, a u Hrvatskoj osim tehnoloških donosi i poslovne inovacije i trendove.
U sklopu događaja održat će se dvije panel diskusije, jedna namijenjena javnom, a druga gospodarskom sektoru.
Na ovogodišnjoj konferenciji većinu predavanja će održati domaći stručnjaci i vodeći gospodarstvenici dok će gostovanja stranih stručnjaka biti usmjerena na inovacije i trendove u IT poslovanju koji su primijenjivi u Hrvatskoj.
Sadržajno je konferencija SAP World Tour 2011 podijeljena na dva ključna dijela. U prvom dijelu će direktor Igor Dropulić predstaviti viziju tržišta za predstojeći period, dok će veleposlanik Njemačke u Republici Hrvatskoj, dr. Bernd Fischer predstaviti nužnost sustavnog vođenja poslovanja temeljem provjerenih i izvedivih projekata. Prvi dio konferencije zaključit će se odgovorima panelista javnog sektora, dok je drugi dio konferencije posvećen gospodarskom sektoru. Nakon toga predavanja će održati vodeći domaći stručnjaci, a svoje će prezentacije fokusirati na područja rada u kojima posjeduju višegodišnje iskustvo i referentne projekte. Paralelno sa održavanjem ključnih konferencijskih teza, SAP-ovi partneri (b4b, HP, KING ICT, IBM, CubeServ, Siemens i S&T) moći će zainteresiranim uzvanicima predstaviti novosti iz svojih portfelja rješenja te nove proizvode.
Cjelokupni sadržajni koncept konferencije SAP World Tour 2011 posvećen je održivom poslovanju, trendovima u rješavanju recesijskih ekonomskih okruženja, studijama slučaja i primjerima hrvatskih tvrtki koje maksimaliziraju svoje poslovanje kako bi osigurale poslovni razvoj. SAP će i ove godine svoj rad promovirati kroz društvene mreže i forume: Facebook, LinkedIN i Twitter, dok će redovito objavljivati na Youtube kanalu video sadržaj.
Nakon službenog dijela konferencije koji završava u 17 sati sudionici će se moći neformalno družiti na jednoj od terasa Muzeja suvremene umjetnosti, a svi zainteresirani moći će se pridružiti after conference programu u zagrebačkom klubu Mansion na Jarunu.
SAP će konferenciju SAP World Tour 2011 realizirati zahvaljujući dugogodišnjoj podršci svojih partnera, tvrtki: b4b, HP, KING ICT, IBM, CubeServ, Siemens i S&T. Medijski će konferenciju pratiti tjednik Liderpress. Dok doprinos realizaciji konferencije daju tvrtke: Moto-Ris, Fiktiv, Hi-Koncept, Lido, Prosound i SORTIS.