Turističke agencije, turističke zajednice, vlasnici privatnih apartmana, hoteli i hotelski lanci su oni koji će ubuduće povezivati i voditi ljude (uz pomoć društvenih mreža kao što je Facebook, zatim blogova, destinacijskih i putnih web servisa) poput plemena povezanih oko zajednički zanimljivih turističkih destinacija i popratnih unikatnih sadržaja.
A lideri među njima sa svojom jedinstvenom (po mišljenju gostiju!) turističkom ponudom na tržištu svakako bi bili oni koji znaju da je bitnije koga povezuju i koji polaze od činjenice koliko ih je brojčano. Rezultat brige o njima može biti najmanje 50 posto ukupnog broja rezervacija putem online bookinga (ili duplo više nego prije). A to je tek početak...
Za vođenje svog plemena, svojih vjernih gostiju, potrebna su znanja iz internetskog marketinga i online prodaje. Zato vam, kao naručena za ovu, ali i sve sljedeće turističke sezone, dolazi edukativna međunarodna konferencija sa navedenim temama pod nazivom "Kolektiva Web::Strategija X – Ugodno popunjen gospodin Turizam" koja će se održati od 16. - 18. 3. 2011., tjedan dana prije međunarodnog sajma CroTour. Uz sudionicima osiguran povoljniji smještaj u Zagrebu, u tri dana više od 300 sudionika dobit će jedinstvenu priliku da nauče tajne online prodaje u turizmu od iskusnih mladih poslovnih ljudi koji će im prenijeti svoja uspješna iskustva iz prodaje u turističkom sektoru iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.
Ovaj događaj Vam je omogućio generalni sponzor KOLEKTIVA - najbolji web servis za grupnu kupovinu u regiji; zatim srebrni sponzori – tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, Microsoft Hrvatska, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - VsiTe, te crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene; i brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta.
Također, konferencija je sponzorirana od strane vodećih medija – portali Monitor.hr, Večernji.hr, Tportal.hr, Net.hr, Rep.hr, te dnevne novine Večernji list, časopis VIDI, lifestyle magazin o putovanjima Croatian Traveller. Organizacijski partneri konferencije su: Udruga hrvatskih putničkih agencija - UHPA, Timgraf Media, World Class Academy, Hypo Centar, Lesinger media te mnogi drugi. Za vizuale konferencije zadužena je tvrtka iDEA studio.
Primijenite savjete predavača te ove sezone naučeno i iskoristite, i to ne samo za popunjavanje kapaciteta, već i za produljenje turističke sezone! Poboljšajte svoju turističku ponudu online jer - i Vaša konkurencija dolazi na Kolektiva Web::Strategiju X.
Dođite do svoje ulaznice što prije jer cijena od 900 kn + PDV vrijedi samo do 1. 3. 2011., a trenutna popunjenost sjedećih mjesta na konferenciji iznosi čak 41 posto.
Ovdje se prijavite već sada kako ne biste ostali bez svoje ulaznice.
Vidimo se 16.3. u zagrebačkom Hypo Centru!