Faceokracija, prva konferencija i radionica u Hrvatskoj i regiji posvećena isključivo najpopularnijoj društvenoj mreži na svijetu, održat će se 20. i 21. svibnja 2010. U Poslovnom centru VMD u Zagrebu.
Na Faceokraciji će predavati iskusni stručnjaci za internet marketing i poslovanje poput Ivana Brezaka Brkana i Nebojše Grbačića koji već godinama pomažu tvrtkama poput Microsoft Hrvatska i EPH u svladavanju novih i internetskih medija poput Facebooka, Twittera itd.
Hrvata je na Facebooku više nego u Zagrebu
Facebook je najveća društvena mreža u Hrvatskoj i svijetu, na kojoj je registrirano više od milijun Hrvata (Izvor: Facebook). Korisnici na Facebooku razmjenjuju informacije i iskustva. Ukoliko se među njima prolomi loš glas o određenoj tvrtki ili proizvodu, posljedice mogu vrlo konkretno utjecati na prodaju... Upravo zbog toga tvrtke moraju biti prisutne. Preko 300 tisuća na Facebooku već prisutnih tvrtki širom svijeta odlučilo je iskoristiti Facebook u svom poslovanju.
Svi su na Facebooku… a brendovi?
Iako marketinški i PR stručnjaci, menadžeri te poduzetnici pokušavaju što učinkovitije iskoristiti Facebook, rezultati su često razočaravajući. Facebook aplikacija i oglas najčešće nisu dovoljni za prisustvo na najpopularnijoj internetskoj društvenoj mreži. Morate komunicirati sa svojim silnim fanovima, kritičarima i potencijalnim kupcima i korisnicima.
Faceokracija je namijenjena profesionalnim korisnicima koji žele učinkovitije iskoristiti Facebook. Sudionici će otkriti kako se uopće pojaviti na Facebooku kao tvrtka odnosno brend i kako promovirati svoje Facebook fan stranice. Zašto ne oglašavati učinkovitije na Facebook Ads platformi kad je već koristite? Zašto ne imati kvalitetnu Facebook fan stranicu koju će sami korisnici širiti dalje?
Predavači s pokrićem
Ivan Brezak Brkan, strateg za nove medije pomaže tvtkama poput Microsoft Hrvatska i Kolektive, istovremeno uređujući magazin o internetskom poslovanju Netokraciju te pišući stručne članke za časopise Bug i Mrežu. Nebojša Grbačić je urednik internetskog izdanja Globusa koji vodi i na Facebooku te Twitteru, a upravo je on doveo Jutarnji list na najveću društvenu mrežu u Hrvatskoj.
Luka Sučić community manager je tvrtke Jasno i glasno te vrstan bloger. Kroz svoj rad na društvenim mrežama, na Facebooku je vodio i zastupao tvrtke poput Chipoteke, Nescafea te Toshibe.
Mario Frančešević vjerovatno je najznačajniji hrvatski stručnjak za kontekstualno oglašavanje poput Google AdSensea, ali i Facebook Ads oglasa. Upravo Mario će nam objasniti kako učinkovitije organizirati budžete i kampanje na Facebooku!
Daniel Kašaj za vodeću hrvatsku web agenciju Web.burza vodio je projekte izrade Facebook aplikacija za njihove klijente, poput HBO Adria. U svom predavanju otkrit će nam što je sve potrebno za izradu kvalitetne i uspješne Facebook aplikacije.
Na radionicu Faceokracija možete se prijaviti na www.faceokracija.com