Digital Poirots najbolji je tim na natjecanju Data Challenge koje su organizirali BIRD inkubator i Croatia osiguranje.
Glavni cilj izazova bio je segmentiranje tržišta osiguranja te kreiranje prediktivnog modela za razvoj tržišta u budućim periodima, a u pobjedničkom timu bili su Renato Bošnjak, Ivo Karamatić, Dario Bošnjak i Patrik Mihaljević. Drugo mjesto i nagrada od 15.000 kuna pripala je timu Premijeri u sastavu Robert Jambrečić i Jozo Ćaćić, dok je treća nagrada od 5.000 kuna dodijeljena trećeplasiranom Exact Byte timu Kristijana Šarića.
„Sudjelovati u ovom izazovnom, ali kvalitetno organiziranom i koncipiranom natjecanju bilo je odlično iskustvo, a bogata nagrada više nego izvrsna potvrda naših napora da ponudimo konkretno i primjenjivo rješenje. Pobjeda u ovom izazovu donosi nam dodatnu motivaciju za vlastiti daljnji razvoj i napredak“, rekao je jedan od predstavnika pobjedničkog tima prilikom preuzimanja nagrade.
Nakon finalne prezentacije rješenja projekta te odabira pobjedničkog tima, Croatia osiguranje se odlučilo za nastavak suradnje i zajednički razvoj modela s kojim su pobijedili.
Umjetna inteligencija kao temelj za razvoj pametnih rješenja
Projekt Data Challenge - Segmentacija tržišta osiguranja namijenjen je mladim talentima STEM zajednice te predstavlja jedinstvenu priliku za sve studente i mlade poduzetnike da pokažu svoje poznavanje umjetne inteligencije i strojnog učenja na rješavanju projektnog zadatka sa stvarnom primjenom.
„Ovo je bio jedan od prvih projektnih zadataka organiziran na ovako visokoj razini i jako nam je drago da smo ga mogli postaviti s partnerom koji ima infrastrukturu i podatke potrebne za rješavanje pravog tehnološkog poslovnog problema. Podatkovna znanost i analitika te umjetna inteligencija, tehnologije su budućnosti. Otvoriti priliku mladim inovativnim timovima studenata i startupa pristup infrastrukturi velike korporacije te im omogućiti primjenu znanja i tehnoloških vještina, od velike su vrijednosti. Kako za njih i njihov poslovni razvoj tako i za tvrtke koje to omogućuju. U ovom slučaju Croatia osiguranje dobila je inovativni „out of the box“ pristup rješavanju njihovog poslovnog izazova. A moguće i buduće poslovne partnere koji jednog dana mogu biti novi hrvatski jednorog“, rekao je Željko Krizmanić, voditelj BIRD Incubatora.
Od natjecatelja se očekivalo poznavanje teorije, ali i prakse strojnog učenja te dobro poznavanje zakonitosti umjetne inteligencije kako bi uspješno riješili zadatak i kreirali inovativna rješenja na temelju trendova i mogućnosti IT industrije.
„Kao jedna od najbrže rastućih industrija današnjice, IT je nezaobilazan dio unaprjeđenja društva i funkcioniranja općeg poslovanja, a Croatia osiguranje, digitalni i tržišni lider u industriji osiguranja, tradicionalno podržava ovakav razvoj mladih talenata. Upravo smo se iz tog razloga odlučili na organizaciju prvog Data challengea u partnerstvu s BIRD inkubatorom kako bismo dobili svjež pogled na izazove u industriji osiguranja. Sa strane Croatia osiguranja smo osigurali podatke i interne stručnjake koji su pružali mentorsku podršku prijavljenim timovima kroz radionice na tjednoj razini kako bismo zajednički savladali prepreke s kojima se timovi suočavaju. Visoka reguliranost industrije osiguranja u kombinaciji s ovakvim novim konceptom pristupa projektnom zadatku nam je svakako bio izazov s kojim smo se suočavali tijekom cijelog projekta te moramo pohvaliti sve uključene sudionike na strpljenju i snalažljivosti te dobivenim rezultatima“, izjavio je Valentin Safy, voditelj projekta Sektora za transformacije Croatia osiguranja.
Osim što je natjecateljima ovaj poslovni izazov bio prilika za profesionalni rast i razvoj, studenti svoja rješenja mogu iskoristiti kao temelj ili ideju za pisanje znanstvenog rada.