Tria

Tria je tvrtka specijalizirana za razvoj custom softverskih rješenja za internacionalno tržište.

OSNOVNI PODACI
Web stranica: tria.hr
Godina osnutka: 2009.
Lokacija: Športska ulica 6a, Čakovec
Prihod: cca 6,5 milijuna kuna (2020.)
Broj zaposlenih: 27
Uprava tvrtke: Davor Tarandek

DJELATNOST TVRTKE
Tria je tehnološko poduzeće koje se bavi razvojem kompleksnih softverskih rješenja za druga poduzeća. Rješenja koja razvijamo su uvijek prilagođena željama i potrebama naših klijenata (tzv. custom made solutions) pa su nam povjerenje i dobar odnos neke od temeljnih vrijednosti. Kroz posljednjih desetak godina, radili smo i s velikim svjetskim gigantima u svojem području, ali i sa startup-ovima koji su svoje poslovanje tek počeli graditi. Upravo zbog tog raznovrsnog iskustva, danas smo spremni uhvatiti se u koštac s bilo kim, i bilo čim. Sve dok je atmosfera unutar tima pozitivna.

Usluge koje pružamo:
- Software Development
- System Architecture
- Requirements Engineering
- QA Testing
- DevOps

Tehnologije:
- HTML5, CSS3
- JavaScript/TypeScript (React, React Native, Next, Node, Vue, Angular, Gatsby)
- C# (.NET)
- Java

OSNOVNI PODACI O ATMOSFERI TVRTKE
Prosječna dob zaposlenika: 28
U Triji vlada stvarno prijateljska i opuštena atmosfera. Generalno smo jako mlada ekipa pa se to i podrazumijeva, ali isto tako znamo kada se treba “primiti posla”. Kod nas svatko može izraziti svoje mišljenje i predstaviti svoje ideje. Imamo tzv. mini autonomiju pri izvršavanju zadataka što nam se pokazalo kao odličan pristup. Sve svoje zaposlenike potičemo na daljni rast i usavršavanje uz našu podršku kroz edukacijski budžet te plaćene odlaske na konferencije i
slične događaje.

Obzirom da razvijamo kompleksna softverska rješenja - izazova, brainstorminga i rješavanja problema nikad ne nedostaje. Vjerujemo da se na taj način itekako potiče istraživački duh i kreativnost, a nerijetko naši zaposlenici iznenade i sami sebe idejama do kojih su došli. Kod nas su ljudi najvažniji “resurs” i svjesni smo da je to blago koje treba čuvati i kontinuirano poticati na daljnji razvoj.

Svjesni smo da je work-life balance trend kojem će se pridavati sve više važnosti, a mi se trudimo svojim zaposlenima pružiti što veću slobodu i fleksibilnost. Vrijeme početka i završetka rada možete birati sami, isto kao i hoćete li raditi od kuće ili u uredu. Ili ćete kombinirati od svakog po malo. Kod nas nitko neće gledati kad ste došli i kad odlazite, rezultati govore sami za sebe.

Što se tiče benefita, svi naši zaposlenici imaju svoj edukacijski budžet, 100% plaćeno bolovanje, plaćeno dopunsko osiguranje, “mental health days off” po potrebi te naknadu za prijevoz i prehranu. Svakog zadnjeg petka u mjesecu radimo do 14:00 sati, a onda počinje naš famozni Chat ‘n’ Chew. Zabave nam nikad ne nedostaje to možemo garantirati, a još je bolje kada su zabave organizirane na račun tvrtke.

ZAPOŠLJAVANJE
Trenutno zapošljavamo veći broj ljudi na sljedećim pozicijama:
- Frontend Developer (Senior) - React.js
- Backend Developer (Mid/Senior) - Node.js
- Full Stack Developer (Senior) - JavaScript
- Scrum Master (Mid/Senior)
- Solution Architect (Senior) - JavaScript, SQL
- QA Engineer (Mid/Senior)

Opis procedure zapošljavanja

Proces zapošljavanja započinje s primljenom prijavom koja sadrži životopis. Osim prijave na natječaj, uvijek uzimamo u obzir i otvorene zamolbe te se trudimo dati im što bolji feedback.

Prva selekcija se događa već na temelju primljenog životopisa, ali iskustvo nije nikad jedini čimbenik koji uzimamo u obzir. Baš suprotno. Puno naših sadašnjih zaposlenika je došlo bez iskustva, ali sa odličnim stavom i željom za daljnjim učenjem.

Drugi krug sastoji se od intervjua koji vode naš HR i CDO. Postoji mogućnost da se kandidatovo znanje provjeri kroz projektni zadatak, ali to ovisi o razini znanja i iskustva. Najčešće se u drugom krugu donosi odluka o zaposlenju, a ukoliko postoje još neke nejasnoće, treći krug zapošljavanja se sastoji se od razgovora s direktorom.


Raspon plaća: Početna bruto plaća je od 1.900,00 do 4.200,00 eura, ovisno o iskustvu i poziciji, s tendencijom kvartalnog povećanja.

Što su profili tvrtki

Profili tvrtke nova su plaćena usluga na rep.hr-u kojom se tvrtka može predstaviti prvenstveno kako bi zainteresirani zaposlenici mogli doznati više o tvrtki prije nego se jave na natječaje za posao, ali i za sve druge oblike informiranja i prezentiranja tvrtke u IT & web zajednici koja prati portal.

Profili tvrtki rade se prema želji tvrtke, a predložene cjeline su osnovne informacije o tvrtki, informacije o proceduri zapošljavanja, te pitanjima o uvjetima rada programera i uvjetima rada općenito. Logotipi tvrtki koji vode na profile uskoro će biti istaknuti na naslovnici portala.

Tvrtke koje naruče godišnju objavu profila u paketu će dobiti i besplatnu objavu istaknutih oglasa na portalu.

Svi prijedlozi čitatelja o tome čime proširiti profile, kao i upite tvrtki o izradi profila mogu se poslati na mail info AT rep.hr. Profili će uskoro biti trajno istaknuti na naslovnici portala.