Mašinerija

Mašinerija je tvrtka specijalizirana za dizajn digitalnih proizvoda i softverska rješenja za web i mobilne aplikacije.

Osnovni podaci o tvrtki
Web: www.masinerija.com
Godina osnutka: 2013.
Prihod: cca 2 mil. kn
Broj zaposlenih: 5-10
Vlasnici: Lora Pleško, Zoran Pleško, Ivana Rast

Djelatnost tvrtke
Mašinerijino područje djelovanja je dizajn i razvoj softwarea za web i mobilne aplikacije, bilo consumer oriented ili B2B. Mašinerijin prihod dolazi 100% od američkog tržišta, ali radimo po jedan domaći projekt godišnje pro-bono za udruge ili edukacijske ustanove. Lijep i funkcionalan dizajn nam je jednako bitan kao i čvrst i čist programski kod.

Tehnologije
iOS, Android, Web
Swift, Objective-C, Kotlin, Java, Ruby on Rails, React Native, JavaScript, React, AWS, Docker, PostgreSQL, Redis, Web APIs, software architecture, UX design, UI design, Agile development, Scrum, Project management, manual testing. 

Osnovni podaci o atmosferi u tvrtki
Mašinerija se ponosi svojom opuštenom atmosferom koja je prvenstveno rezultat toga da je zaposlenikovo mentalno zdravlje bitnije od nerealnih očekivanja projekata. Dobro utabani razvojni procesi koji se velikim dijelom baziraju na transparentnoj komunikaciji na svim razinama (poslodavac-zaposlenici-timovi-klijent) pomažu organizirati posao na način da nema lovljenja suludih rokova i slanja emailova u gluho doba noći. Gajimo obiteljsku atmosferu, no fokusiranu na izvršavanje zadataka unutar radnog vremena, kako bi svoje slobodno vrijeme svi provodili sa svojom obitelji i prijateljima. Upravo iz tog razloga se timska druženja nerijetko organiziraju za vrijeme radnog dana i radnog vremena.

Dijeljenje i nadogradnja znanja nam je iznimno bitna što postižemo kroz razne tečajeve, konferencije i polaganje certifikata. Naglasak je na kvaliteti, a ne na kvantiteti, što je vidljivo iz želje za zadržavanjem malog tima. Cijenimo problem solvere, a kada nešto krene po zlu, nikada se ne upire prstom u krivce, nego se zajednički traži rješenje te timski uči iz date situacije. Jedino što nam je bitno je da je svakome stalo do onoga što radi i da ima visoku razinu odgovornosti, a sve ostalo se lako dogovori.

Kao i u svakom uredu, tu su kava i čajevi, a svaki zaposlenik dobija mjesečni dodatak za prehranu.

Zapošljavanje
Kod zapošljavanja postoji nekoliko koraka. Cijenimo kada netko samoinicijativno pošalje otvorenu molbu, a cijenimo i kada netko pročita naš oglas s razumijevanjem i javi nam se. Najčešće zapošljavamo dizajnere i programere, ali rado ćemo se upoznati i s markentigašima ili drugim pozicijama vezanim uz IT.

Prvi razgovor na koji pozovemo kandidata je uvijek neformalan te služi da kandidat čuje više o tome što radimo, kako će mu izgledati radni dan, i da mi čujemo koje afinitete kandidat ima, što je do sada radio i kako se želi razvijati u budućnosti. Odmah na prvom razgovoru kandidat definira koju plaću očekuje. Drugi razgovor je tehnički na kojem se usmeno rješavaju problemi s namjerom da se dobije uvid u način razmišljanja i rješavanja problema. Ako se javljate na poziciju dizajnera, tada prije prvog razgovora dobijete zadatak, a nakon toga se pozivaju odabrani kandidati na upoznavanje.

Zapošljavanje gledamo kao dugoročnu suradnju u kojoj ćemo ulagati u kandidata, a probni rok i za jednu i za drugu stranu je 6 mjeseci, da vidimo u svakodnevnom radu kako zajedno funkcioniramo. Jako nam je bitno imati homogen tim koji se slaže i mimo radnih zadataka, tako da puno pažnje posvećujemo takvoj izgradnji tima. 

Studenti
Mašinerija je vrlo otvorena za suradnju sa studentima. Naši mentori će vam se u potpunosti posvetiti (to ne znači da će sjediti s vama satima, nego da će vas pravovremeno usmjeravati, odgovarati na sva pitanja i pomagati kada zapnete). Cijenimo kada student/ica samoinicijativno pošalje molbu i životopis. Svjesni smo da student ponekad nije siguran u kojem se smjeru želi dalje razvijati, a kako u Mašineriji radimo s raznim tehnologijama i obično svatko ima barem dvije specijalizacije (npr. mobile i backend, ili iOS i React, ili full stack...) u Mašineriji će dobiti odličan uvid u razne vidove programiranja i moći probati nekoliko tehnologija prije nego pronađe svoju strast.

Što su profili tvrtki

Profili tvrtke nova su plaćena usluga na rep.hr-u kojom se tvrtka može predstaviti prvenstveno kako bi zainteresirani zaposlenici mogli doznati više o tvrtki prije nego se jave na natječaje za posao, ali i za sve druge oblike informiranja i prezentiranja tvrtke u IT & web zajednici koja prati portal.

Profili tvrtki rade se prema želji tvrtke, a predložene cjeline su osnovne informacije o tvrtki, informacije o proceduri zapošljavanja, te pitanjima o uvjetima rada programera i uvjetima rada općenito. Logotipi tvrtki koji vode na profile uskoro će biti istaknuti na naslovnici portala.

Tvrtke koje naruče godišnju objavu profila u paketu će dobiti i besplatnu objavu istaknutih oglasa na portalu.

Svi prijedlozi čitatelja o tome čime proširiti profile, kao i upite tvrtki o izradi profila mogu se poslati na mail info AT rep.hr. Profili će uskoro biti trajno istaknuti na naslovnici portala.