Svakim potezom firme šalju poruku zaposlenicima

Svakim potezom firme šalju poruku zaposlenicima

Kako privući i zadržati najbolje zaposlenike, odnosno kako graditi svoj employer branding - bila je tema jučerašnjeg Afterwork predavanja koje je održao Velimir Srića.

Za neupućene, employer branding bavi se izgradnjom reputacije poslodavca i vrijednošću koje on pruža zaposlenicima i potencijalnim zaposlenicima. Srića je na svom predavanju istaknuo kako employer branding, kao i korporacijsku kulturu, treba komunicirati stalno i svuda: kroz web stranicu, društvene mreže, oglas i intervju za posao te slične kanale i situacije. U cijeloj priči bitno je steći i povjerenje, jer employer branding nije nimalo uvjerljiv ako se priča jedno, a živi drugo.

"Ne možeš imati malo povjerenja - ili ga imaš ili ga nemaš" - rekao je Srića.

Kao ciljeve employer brandinga naveo je privlačenje najboljih kandidata - što smatra ključnim za uspjeh tvrtke, pridobivanje kandidata da se prijave, smanjenje troškova zapošljavanja , povećanje angažmana djelatnika i smanjenje njihove fluktuacije, a vrlo slične razloge naveo je i kao njegove glavne koristi. 

Govoreći o zadovoljstvu zaposlenika, prikazao je kako postoji razlika između stavova zaposlenika nekoć i danas, pri čemu su nekadašnje vrijednosti više bile usmjerene prema zaposleniku pojedincu, a danas dijelom i prema stavovima tvrtke. Kao modernih šest razloga zadovoljstva na poslu naveo je dijeljenje vrijednosti s ljudima na poslu, usklađivanje privatnog i poslovnog života, ekološki prihvatljivo i društveno odgovorno ponašanje tvrtke, digitalnu razvijenost i integriranost te rad za organizaciju koja "mijenja svijet".

Zaposlenici su zadovoljni i ostaju u tvrtki ako su zadovoljni plaćom, mentorirani, izloženi izazovima, unaprijeđeni, uključeni, cijenjeni, smatrani vrijednima, rade nešto važno te imaju moć i povjerenje.

Tijekom predavanja naveo je i par primjera firmi u Hrvatskoj i svijetu koje svojim potezima grade svoj employer branding.

Popis sljedećih Afterwork predavanja može se pronaći ovdje, a sljedeće na redu još je više vezano uz IT - 10. listopada tema predavanja bit će Big Data. Za sudjelovanje je potrebno prijaviti se i platiti kotizaciju.