Najbolji web marketingaši osvojili su Zlatnu nagradu Web::Strategije!

U Zagrebu je održan 1. dan velike regionalne konferencije „Web::Strategija 15 – Gdje mi je ROI?”, pod srebrnim sponzorstvom tvrtki: Virtus dizajn, Trikoder, logIT internet usluge i Web Marketing Akademija (WMA). Pod vodstvom predsjednice programskog odbora Aleksandre Đermanović, mnogi su ugledni i cijenjeni predavači i gosti održali zanimljiva i nadasve poučna predavanja.

Ipak, najviše je pozornosti i iščekivanja bilo među nestrpljivim predstavnicima tvrtki s nominiranim web projektima, koji su pozorno očekivali proglašenje dobitnika Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2012.

Stručnim ocjenjivačkim odborom je i ovog puta nadzirao Siniša Gavrilović, dok su ostali članovi odbora Damir Podhorski (Osijek), Vladimir Karmelić (Zagreb) i Dijana Dabić Bengez (Samobor) imali pune ruke posla sa mnoštvom prijavljenih kandidata za Zlatnu nagradu. Zajedničkim su trudom odabrali 3 najbolje web kampanje.

Tri Zlatne nagrade Web::Strategije dodjeljene su sljedećim izvođačima marketing kampanja:

Izvođač: Brlog & Madison Consulting; za kampanju: Kukuriku Online
"Među prijavljenim kampanjama posebno se istakla kampanja "kukuriku.org" koja je za cilj imala na što više online lokacija dati mogućnost korisnicima za komunikaciju s političarima i istomišljenicima. Koristeći mnoštvo online kanala poput Facebooka, Twittera, Youtubea, Flickera, SlideSharea i SoundClouda pokazala je struci širok dijapazon mogućnosti u online svijetu. Također je, iskoristivši po prvi put u Hrvatskoj i plaćene kanale poput Googleovog GDN Blasta, kampanja pokazala i da suvereno ide u korak s novim tehnologijama. Zbog sveg nabrojanog, kampanja je zasluženo osvojila i Zlatnu nagradu Web Strategije.“ - izjavio je Vladimir Karmelić, član ocjenjivačkog odbora.

Izvođač: Omega Media d.o.o.; za kampanju: Facebook aplikacija "Treasure Hunt"
"Kampanja dopadljivog dizajna, ideje i rezultata. Jednostavna, pregledna, atraktivna. Postigla željeni cilj. Prepoznata i izvan granica Hrvatske." - naglasila je Dijana Dabić Bengez, članica ocjenjivačkog odbora

Izvođači: Marina Obšivać, Igor Jurić, Zoran Selinger, Marin Lončar; za kampanju: GOMC 2012
"U zadnjih nekoliko mjeseci svjedoci smo intenzivnog rasta IT sektora na istoku Hrvatske. Posebno nam je drago što smo na našoj konferenciji u prilici nagraditi 4 mlade perspektivne osobe upravo iz grada na Dravi. Biti među 15% najboljih u Google Online Marketing Challengeu svakako je vrijedno ne samo pozornosti nego svake moguće pohvale i nagrade." - izjavio je Damir Podhorski, član ocjenjivačkog odbora.

Postojeće kampanje pokazale su visoku razinu kreativnosti u primjeni internetskog marketniga naspram mnogih drugih prijava, čime je lako zaključiti da dobra ideja izdvaja najbolje.